Wpis z mikrobloga

@mroz3: Tam też Towarzystwo Upiększania Miasta Wrocławia mocno się wciągnęło. 14 tysięcy obserwujących u Akcji Miasto i 15 tysięcy w TUMW.

No, ale nie starczyło żeby przepchać jeden projekt, który wylądował na 12 miejscu ze stratą 500 głosów.

Ja tam się cieszę bo zwężenie Świdnickiej do jednego pasa to byłby dramat przy tej siatce ulic jaką mamy.

Natomiast tak tam coś trzeba w końcu zmienić bo starsze osoby faktycznie mają problem
@Wychwalany: Rady Osiedla faktycznie promują pewne projekty koło siebie. Natomiast to nie zmienia tego, że ten projekt przystanku wiedeńskiego to był najważniejszy dla aktywistów temat od prawie 2 lat. Najpierw się wkurzyli, że został wycofany przez Jacę. Teraz sami go zgłaszali i mocno promowali.

Zwyczajnie bawi, że zdaniem aktywistów to jest super hiper ważne inwestycja i na pewno ich zwolennicy zrobią wszystko żeby to przeszło, a potem się okazuje że jednak
@mroz3 Dużo włożyli siły w coś czego ludzie w tym miejscu nie oczekują. Przydałaby się cała przebudowa Kazimierza Wielkiego i placu Społecznego tak na prawdę, a nie ponowne przekopanie przejścia na Świdnickiej.
@Kebuizd: Jak chcesz przebudować Kazimierza Wielkiego to musisz mieć pomysł jak sprawić żeby ruch z niej realnie się gdzieś podział. Do tego trzeba mieć jakąś wizję, a w tym mieście jej zwyczajnie nie ma.

Mieliśmy super teren do zagospodarowania między Sky Tower, a Hotelem Wrocław. Wyszedł potworek. Plac Społeczny jest jeszcze lepszym kawałekiem gruntu, a część ma pomysły w stylu mieszkania społeczne pod wynajem zbudowane przez miasto.
@garbaty33 @Darth_Gohan No niestety taki ruch kierowany przez historyczne centrum miasta jest mocno obciążający dla miasta, ale nie stworzono też żadnych alternatyw dla podróżujących w osi wschód-zachód, południe-wschod, północ-południe niż przejechanie przez Kazimierza Wielkiego i plac Społeczny. Pewnie postawiłbym na domknięcie śródmiejskiej obwodnicy na północy i jednak szerszą aleje Wielkiej Wyspy (którą na razie i tak kończy się na Mickiewicza). Równolegle chyba bym jednak zmniejszał przepustowość dla ruchu samochodowego na Kazimierza, bo
@Kebuizd: Z koleją to brakuje chyba 800 metrów torów w którymś miejscu żeby to wszystko naprawdę działało.

Tylko tak jak napisałeś AWW jest jednopasmowa więc alternatywy nie zrobiono. Do tego cała Kazimierza Wielkiego miałaby się rozłożyć na AWW i Piłsudskiego? No trochę sobie tego nie wyobrażam.

Nawet jak poprawimy komunikacje miejską i ogarniemy w jakimś stopniu kolei i zmniejszysz przepustowość dla samochodów to gdzieś one się podziać muszą. Obwodnic w planach
@Darth_Gohan Myślę, że całego ruchu się nie usunie, ale z pewnością mieszkańcy z dzielnic dalszych niż Śródmieście wybraliby drogę szybszą niż krótsza pod względem dystansu, gdyby mieli wybór. A tu ani AWW nie będzie idealna w pełni, ani jednopasmowa południowa obwodnica bez domknięcia przez Wysoką nie jest alternatywą, ani brak domknięcia śródmiejskiej obwodnicy przez Soltysowice, wąska Pułaskiego nie toruje drogi na północ/południe.
Sporo już odciążyła Wschodnia obwodnica Wrocławia na Swojczycach, Kowalach, mimo
@Kebuizd: wschodnia odciążyła tylko, że zaraz zabita będzie bo tak się tam rozrastają kolejne osiedla.

No ja bym wolał mieć zwezona maksymalnie Kazimierza Wielkiego i za to Kazimierza Pułaskiego mieć dwupasmowa bo to by miało wiecej sensu... No ale mamy 5 kamienic za to które stoją i niszczeja.
AWW powinna mieć dwa pasy i zapas na tramwaj ale ciul mamy jeden pas i kończy się na Mickiewicza.

Dla mnie warunkiem zamknięcia