1 bieżnik, czy jeszcze jest. 2 uszkodzenia typu popękania, dyskwalifikują gumę. 3 to czy jeszcze jest miękka, stara guma wulkanizuje i twardnieje przez co staje się śliska.
Najlepiej ilość bieżnika i rocznik. Jak duże Moto to 5-6lat i wymiana niezależnie od stanu bieżnika.
@konrad7348988: bieżnik jak nowy, guma wydaje się miękka (choć nie mam porównania) - mam chińskie opony, kumpel się na nich wyglebił (uciekło mu tylne koło), a mnie też ostatnio uślizgnęło w zakręcie przy niskiej prędkości (nie hamowałem, nie dodawałem gazu)... Optycznie wyglądają jak nowe, ale chyba jakość tej gumy nie jest najlepsza.
@gimows: ewentualnie na jakie gumy jeszcze zwrócić uwagę? W sumie mogą tyć tak miękkie (bo to daje przyczepność,
@Ranger: Mam u siebie, przednia już skończona. Szału nie ma, ale sprawują się dobrze. W weekend szukam nowych, raczej z wyższej klasy, ale to z racji mojego stylu jazdy, nie słabości aktualnych ( ͡º͜ʖ͡º)
@Zielony34: mam angel st, polecam. W Aprilii shiver. Raczej nie miałem sytuacji, że puściły. Jazda głównie "koło komina" + czasami jakieś wypady w góry
@Ranger budżetowe bardziej do małych pojemności i wtedy nie ma uślizgów nawet zimą w deszczu, za to w terenie totalnie się nie sprawdzają, ale to nie gumy pod teren
Jakieś opinie o "PIRELLI ANGEL CITY"?
2 uszkodzenia typu popękania, dyskwalifikują gumę.
3 to czy jeszcze jest miękka, stara guma wulkanizuje i twardnieje przez co staje się śliska.
Najlepiej ilość bieżnika i rocznik. Jak duże Moto to 5-6lat i wymiana niezależnie od stanu bieżnika.
@gimows: ewentualnie na jakie gumy jeszcze zwrócić uwagę? W sumie mogą tyć tak miękkie (bo to daje przyczepność,
Pirelli Angel ST są świetnie skalkulowane w stosunku cena=jakość.
W weekend szukam nowych, raczej z wyższej klasy, ale to z racji mojego stylu jazdy, nie słabości aktualnych ( ͡º ͜ʖ͡º)
Jednak stosunkowo długo się grzeją, ale coś za coś