Wpis z mikrobloga

@Conradzio: w analizie twierdzili, że Kia mogła początkowo jechać lewym pasem i widząc pocisk BMW kierowca Kia zaczął manewr zmiany pasa. W tej samej analizie ponoć kierowca BMW zaczął zjeżdżać na środkowy pas w wyniku mocnego hamowania. Może Sebixa przeszła myśl, że skoro kijana leci lewym to ją zdąży z prawej strony ominąć. Ale to ostatnie to już tylko moje przypuszczenie..
Kia mogła początkowo jechać lewym pasem i widząc pocisk BMW kierowca Kia zaczął manewr zmiany pasa. W tej samej analizie ponoć kierowca BMW zaczął zjeżdżać na środkowy pas w wyniku mocnego hamowania. Może Sebixa przeszła myśl, że skoro kijana leci lewym to ją zdąży z prawej strony ominąć.


@let_it_be: Więc ta analiza temu przeczy, przed rozpoczęciem zmiany pasa przez BMW, Kia znajduję się już w całości na pasie środkowym.
@Conradzio: ale BMW prawdopodobnie nie zmieniało pasa intencjonalnie, a w wyniku mocnego hamowania. Dodatkowo jeśli tam faktycznie jest łuk jak pokazuje film w 18:53 to również mogło spowodować zjazd BMW na pas środkowy. Jedno jest pewne, sprawa jest trochę #!$%@?, bo świadków niewielu i mamy do tego jedynie ślady na jezdni. Było ciemno, więc nie na wszystkie pytania jest w stanie odpowiedzieć film z kamerki.
@krytyk__wartosciujacy: Ślady pokazują, że BMW zmieniało pas i hamowało, nie ma mowy o utracie kontroli nad autem. Nawet w tej rekonstrukcji wspomniano, że dopiero po zderzeniu pojazdy utraciły stateczność. ABS w BMW również działał i też o tym mówią.
znosiło go na prawo


@Conradzio: ale zmieniało pas celowo czy nie? Ja nie mówię, że celowo więc napisałem, że go znosiło.
A jeśli nie celowo (bo po co taki manewr, skoro mógłby wrócić na lewy), to tak sobie myślę, że jakiś system elektroniczny mógł być (poza wspomnianym ABS) wyłączony lub niefabrycznie skalibrowany.