Wpis z mikrobloga

Tymczasem lekarze i marynarze wsiadają w swoje Q7 i zostawiają was w tyle.


@biaukowe: Miras... Ja jestem elektrykiem po technikum (zadnych studiow) i wlasnie koncze po 10 latach splacac kredyt za mieszkanie, wziety na 30 lat :) A nie mam zarobkow pieciocyfrowych :DDD Koles ma 5 cyfrowe zarobki i 5k rata to dla niego wegetacja? :DDD

Rowiazanie problemu jest banalne - jeden za 5k se poradzi a inny nawet za 20
  • Odpowiedz
@biaukowe: jako kodoklep muszę potwierdzić - w ciągu ostatnich 10 lat nabyłem 2 mieszkania (30 i 60m2, Stolyca) i za żadne nie płaciłem cudzymi pieniędzmi bo zarabiając w euro i dolarze dla banku jestem zbyt biedny na kredyt. Taki nasz obraz.
  • Odpowiedz
@biaukowe: Widać, że gość ma problemy z zarządzaniem finansami. Jeśli dla niego 5k na spłatę kredytu miesięcznie to dużo mimo, że zarabia co najmniej dwa razy tyle to znaczy, że coś jest nie tak. Jeszcze pisze, że nie ma na wkład własny. Może za dużo social mediów się naoglądał i myśli, że ludzie kupują mieszkania po kilku latach pracy i oszczędzania, nie po kilkunastu.
  • Odpowiedz
@biaukowe: Dieta #!$%@?. Można zjeść tanio i spełnić wszelkie oczekiwania co do wartości odżywczych za naprawdę niską kwotę. Oszczędzając możesz wybierać publiczne, darmowe rozrywki zamiast wyjść na sushi czy do klubu. Ciuchy, tyle ile potrzebujesz. Noisz póki dobrze wyglądają i nie mają dziur. Redukujesz ilość wyjazdów w miarę możliwości/korzystasz z miejskiej komunikacji.

Pewne rzeczy wymagają poświęceń. Nie można zjeść i mieć ciastka. Ja potrafiłem odkładać pieniądze zarabiając jakieś 6 lat temu
  • Odpowiedz
  • 0
Oszczędzając możesz wybierać publiczne, darmowe rozrywki zamiast wyjść na sushi czy do klubu.


@AnonimoweLwiatko: dlaczego ludzie na poziomie mieliby oszczędzać?

nie wiem w sumie co twoja pisanina ma udowodnić. że kodoklepacz nie umrze z głodu? no nie umrze, i co xD
  • Odpowiedz
dlaczego ludzie na poziomie mieliby oszczędzać?