Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema,

Jak myślicie, jaka podwyżka będzie "ok" jeśli:

-będzie to pierwsza podwyżka od rozpoczęcia uop (staż 2msc UZ, 1,5 UOP)
-w pracy robię swoje, ale nie żyję pracą
-chodzę na dodatkowe kursy językowe
-skończyłem mega ważne i drogie szkolenie techniczne- zorganizowane przez pracodawcę
-wciąż powiększam swoją wedzę, ponieważ studiuję
-nie długo kończę 26rż = podatek dochodowy
-praca 100% zdalna

Moje obecne zarobki to 8000zł brutto

#pracbaza #programista15k #praca #programowanie #golang #it #pracait #zarobki



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

Jakie zarobki po podwyżce z 8k brutto będą ok (ok 1,5 roku stażu, więcej info wyżej)

  • 8500 16.4% (66)
  • 9000 8.7% (35)
  • 9500 15.9% (64)
  • 10000 22.1% (89)
  • 10500 3.2% (13)
  • 11000 5.0% (20)
  • 11500 1.0% (4)
  • 12000 4.0% (16)
  • 12500 0.2% (1)
  • 13000 23.6% (95)

Oddanych głosów: 403

  • 15
xD zawsze mnie śmieszy podawanie za argument tego że się zniżka którą jakiś cymbał w rządzie wymyślił kończy


@nairoht: mnie zawsze śmieszą niewolnicy co myślą że jak negocjują wynagrodzenie to na kolanach przed wielkim panem pracodawcą i wymyślają argumenty jak to dobrze mu robią i jak będą robić jeszcze lepiej xD
@podjad3k: co ma piernik do wiatrka, na podwyżkę w pracy ma wpływ efektywność pracownika i jego wynika jeżeli nie jest to podwyżka tzw inflacyjna która najczęściej dawana jest odgórnie - wyciągając argument że kończy się 26 lat i dochodzi podatek który płaci każdy jest na poziomie pantofla
co ma piernik do wiatrka, na podwyżkę w pracy ma wpływ efektywność pracownika i jego wynika jeżeli nie jest to podwyżka tzw inflacyjna która najczęściej dawana jest odgórnie - wyciągając argument że kończy się 26 lat i dochodzi podatek który płaci każdy jest na poziomie pantofla