Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu wrzucałem wpis, że pomagam swojej kobiecie i znajomej rozkręcić swój własny mały #biznes związany ze sprzątaniem w #rzeszow. Poniżej podrzucam małe podsumowanie, być może ktoś też jest na podobny etapie i znajdzie coś dla siebie.

1. Ilość osób, które odezwały się na Wykopie po wycenę: 6
2. Ilość osób, u których finalnie wykonywaliśmy pracę: 2 (choć jedna osoba to znajomy z Wykopu, za to z drugą osobą widzieliśmy się już dwa razy [jeśli to czytasz, to bardzo Ci dziękuję]. Więc powiedzmy, że pozyskaliśmy „1.5 osoby”)
3. Ilość osób z którymi udało się nawiązać współpracę za pomocą poczty pantoflowej (bez reklam, tylko wspominając znajomym): 5
4. Kwota, jaka została zainwestowana w reklamę: 0 zł

Planem na ten tydzień jest reklama na jednej z lokalnych grup (~ 30/40k użytkowników), której koszt to +/- 400 zł. W optymistycznym scenariuszu, zwróci się po jednym, lub dwóch zleceniach.

Z rzeczy, które ostatnio wdrożyliśmy i dostaliśmy pozytywny odzew (2 ostatnie współprace), to procedura polegająca na przekazaniu uzupełnionej checklisty na koniec każdej pracy, która opisuje co zostało zrobione i dodatkowo zostało sprawdzone.

Oczywiście jeśli ktoś jest zainteresowany z #rzeszow i okolic na przetestowanie nas, to śmiało odzywajcie się proszę w prywatnej wiadomości, bądź w komentarzu. Jeśli macie jakieś pytanie, bądź mogę coś doradzić, to też śmiało!

Poniżej podrzucam kilka kluczowych pytań, które się kilka razy powtarzały ()

— Małe FAQ —

1. Czy okradniecie mnie? Nie, to jest też jeden z głównych powodów dla którego ruszamy z tym tematem. Możemy sprzątać z kamerą na głowie, jeśli chcesz mieć pewność, że każda złotówka do Ciebie wróci

2. Czy sprzątacie za szafką i kwiatami? Za telewizorem i pod nogami biurka także. Wszystko mamy rozpisane w procedurze, którą na koniec jeszcze raz sprawdzimy

3. Czy wpadniecie ze swoim sprzętem? Tak, wszystko co potrzebne jest po naszej stronie. Zaczynając od chemii, drabinki, parownicy, pędzelków, mopa, na odkurzaczu i workach na śmieci kończąc. Na koniec jeszcze zostawimy małą pamiątkę, która umili zapach w pomieszczeniu ()

4. Jaki jest średni koszt? Żeby nie rzucać pustym „to zależy”, to weźmy za przykład takie standardowe 50 metrowe mieszkanie. Średnio pierwsze gruntowne sprzątanie, to widełki 200-400 zł. Przez „gruntowne” mam na myśli to, że w mieszkaniu maksymalnie czysto. Ogarniamy każdy najmniejszy kącik (wykluczające te, które wspólnie ustalimy). Warto patrzeć na to jak na bazę, którą później podtrzymujemy samemu, lub umawiamy się cyklicznie.

5. Czy sprzątamy nago? Nie ma głupich pytań, więc odpowiem bardzo krótko — to jest tzw. tabelka „usługi dodatkowo płatne” ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dzięki!
  • 5
@mxmilian: Hej! Sztywnego cennika nie mamy i raczej nie będziemy go tworzyć, ponieważ nie celujemy w „hurtową usługę”.

Jeśli potrzebujesz coś wycenić (nawet z czystej ciekawości), to podrzuć proszę na DM lub tutaj więcej szczegółów. Np. metraż, przy czym potrzebujesz pomocy, a także czy masz jakieś specjalnie życzenia — wszystko to, co pomoże nam wspólnie ustalić ramy tego projektu.

Dzięki!