Wpis z mikrobloga

X-kom zniszczył mi monitor za około 5 tys zł, a teraz wciska mi kit, że zniszczyłem go sobie sam. Reklamuję 3 raz i jestem bezsilny. Wiecie co zrobić w takiej sytuacji? Serwis ASUS twierdzi, ze to nie oni uszkodzili monitor, więc x-kom postanawia wysłać go do asusa po raz 3 jakby to to miało coś wnieść.
Behemoth102 - X-kom zniszczył mi monitor za około 5 tys zł, a teraz wciska mi kit, że...

źródło: IMG_20230929_092624

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
@Behemoth102: Napisz im że wrzucisz to do każdego serwisu internetowego jaki znasz, ze pójdziesz do telewizji i radia, że zrobisz wszystko. A rzecznik praw konsumenta to jest jedynie pierwsza krok. x-kom posiada własną paczkę wyrobników "prawnych" do zbywania niewygodnych klientów, zniechęcą cię, zastraszą, pozwą (tak, to też zrobią w świetle prawa) tylko żebyś się ugiął.

Oczywiście jeśli to o czym piszesz to prawda to ciśnij ile możesz.
  • Odpowiedz