Wpis z mikrobloga

chcesz jeździć ciężarówką udającą samochód, bawisz się w wyścig zbrojeń na drodze? Jak najbardziej masz prawo, ale tak samo jak jeżdżąc ciężarówką czy vanem nie zaparkujesz wszędzie tak i nie uważam, że w mieście należy się dostosowywać do ludzi jeżdżącymi suvami. Przy równoległym parkowaniu zajmujesz dwa razy więcej miejsca od fiata 500, więc płać więcej.


@LifeReboot: Pieprzysz jak potłuczony. Weź sobie sprawdź, jak bardzo przez lata urósł głupi Golf. Naprawdę, jak
Zdjęcie to manipulacja. Ktoś zrobił fotkę na ulicy ambasad. Wóz pewnie należy do ochrony. Jest napakowany sprzętem monitorującym i stoi przy wejściu do ambasady, pewnie amerykańskiej. Musi być duży, może służy do ewakuacji? Kraj gospodarza nie ma wpływu na to czym jeździ ambasador. Tzn. może jest to grzeczność ale widuje się różne auta, czasem są to "białe kruki" na naszych drogach.
@MxS89: @WykopowyInterlokutor: Może nie zakazu, ale odpowiednich opłat za takie samochody, by nie było opłacalne ich kupować. Oczywiście chciałbym by takowe przepisy były skonstuowane tak, by nie zadziałać na niekorzyść aut dostawczych typu van, ale te molochy zajmują olbrzymią przestrzeń, nie oferując nic w zamian. One nawet ładowności nie mają jakiejś szczególnie dużej. Tu to chociaż tył ma zabudowany, ale wiele tego typu kloców w stylu pickupa ma ledwo miejsca
dopasowanie infrastruktury do dzisiejszych czasów


@bruhh: jak chcesz we Wrocławiu poszerzyć pasy? Niestety, ale kierowcy takich aut nie mieszczą się w swoich pasach na zakrętach nagminnie i żadne powiększenie miejsca parkingowego tego nie zmieni ¯\(ツ)/¯
@MxS89: Droższy parking, zużycie jezdni, wypadki bardziej smiertelne bo uderzaja w caly korpus zamiast w nogi, gorsza widocznosc, wiecej spalin, mniejsze bezpieczenstwo wszystkich dookola i wszyscy szczeslwi, zabierac to dziadostwo z dróg
@niezlyziomek: Oooo no ja wielkie koncerny produkujące duże samochody lobbują wszystkie kraje aby sprzedawać duże samochody( ͡° ͜ʖ ͡°) JPDL wszystko teraz można podpiąć pod teorie spiskowe. duże samochody w USA to norma i tam od zawsze massive cars były wizytówką USA. A to z tego powodu, że często miasta oddalone są od siebie sporymi odległościami, więc jak jedzie na zakupy takim samochodem to logiczne, ze zabierze
@7502-6038: @advert: @dr3vil: Ulegliście złudzeniu, że to samochody dla Amerykanów. Tymczasem u nich również powodują problemy.

@programista15cm:

To już jest kwestia prawna i homologacji danego samochodu i to regulują odpowiednie przepisy, normy,

Amerykańska motoryzacja nie radziła sobie z japońską, więc wprowadzili sobie osobną kategorię osobówek na podwoziach lekkich ciężarówek. Nie dotyczą ich te same normy bezpieczeństwa i emisji spalin, co importowanych osobówek.

@MxS89:

Ale jaką stanowi uciążliwość
wszystko teraz można podpiąć pod teorie spiskowe

@MxS89: Ta teoria spiskowa to fakt. Stworzyli osobne przepisy, żeby można było budować ogromne SUVy.

@7502-6038: akurat pisałeś o spalinach. One i bardziej kopcą, i w sumie spaliny to najmniejszy problem przy amerykańskich SUVach
zamiast zakazów moze by w koncu wzieli sie za dopasowanie infrastruktury do dzisiejszych czasów m.in. przepisy drogowe czy ustawowy rozmiar parkingów. Przepisy z lat 50, gdzie auta mialy 3m dlugosci #!$%@? twoja mac a miejsce parkingowe obecnie to jest na fiata 500.


@bruhh: w efekcie tego co postulujesz zniknęło by sporo miejsc parkingowych bo nie spełniają wymagań i było by mniej miejsc xD