Wpis z mikrobloga

@szmaciarzqlaku: Tylko że teraz marnowali kupe kasy na nauczeniu nowych pracowników tego silnika. Przy UE znaleźć nowe ręcę do pracy będzie łatwiej i szybciej.

Silnik oczywiście na pewno jakieś swoje problemy ma, ale fakt faktem nvidia testuje na nim wszystko xD
@wyciek_pamieci:

@szmaciarzqlaku: Za to przepalili mnóstwo pieniędzy za godziny spędzone przy łataniu bugów. Nawet płacąc za nowy silnik wyjdą finansowo na plus

Z jakiegoś powodu zakładasz, że UE5 jest wolne od błędów, ma wszystkie toole które RED ma zaimplementowane i że jest w ogóle w stanie uciągnąć taką grę jak CP. Maintenance aż tak się nie zmieni, bo UE wciąż trzeba dostosować do wymagań CDPR. Jeżeli już szukać jakichś zalet
@SmugglerFan: twórcy silnika robią gre na ich silniku i pokazują możliwości ich silnika. Słabe porównanie. Tutaj twórcy silnika implementują wszystkie nowości od Nvidii i robią to w taki sposób, że użytkownik końcowy z kartą za 3k jest w stanie to wszystko odpalić w 60 fps. Osobiście mam 3070 za 1700 i moge mieć to wsyzstko odpalone i mieć konsolowy experience (30 fps) albo troche zejsc z ray tracingu i miec 60