Aktywne Wpisy
SaintWykopek +1419
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa to twoja dziewczyna
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
SaintWykopek +454
Kto miał taką latarkę plusuje
#fantastyka
Obie te rzeczy. DnD zawsze mocno rozwijało "tolkienowską" podstawę, ale też stylistyka bardzo mocno się "zaogniła" wraz z czasem. Zwłaszcza dzięki wbudowanej w wieloświaty DnD idei planów (bo sam system to tylko zasady, jest wiele settingów).
Pierwsza edycja rzeczywiście zaczynała od standardu, ale bardzo szybko zaczęli się pojawiać jaszczuroludzie, kotoludzie, diabelstwa i inne genasi.
W drugiej i trzeciej edycji trzymali się dość "człowiekopodobnej" stylistyki. Rasy miały raczej oznaki nieludzkości ("planotknięci"
Pomijając bardziej egzotyczne settingi, to w Krainach przede wszystkim zmienił się styl. Dawniej rysownicy prezentowali bohaterów bardziej naturalnie, quasi-realistycznie, paleta barw była inna, wyblakła. Clyde Caldwell, Larry Elmore, Jeff Easley, BROM czy Keith Parkinson tworzyli zupełnie inne wyobrażenie, niż prezentowane współcześnie.
Z czasem też, jakoś od 4 edycji, egzotyczne i
A grafiki mocno odbiegały od reszty https://www.belloflostsouls.net/2022/11/dd-how-planescape-was-painted-tony-diterlizzi.html
@jast: Owszem. Jednak:
W zasadzie to cięcie aniołów i demonów było jednym z elementów rozbudowujacych plany, jednak też dodało sie do ograniczania tych opcji graczom. A o tym kontekście tu mówimy. W większości settingów była to egzotyka gdzieś w tle, rozgrywana przez pojedyncze grupy.
@pigmaster W Baldurze 2 też się zwiedzało zarówno Podmrok