Aktywne Wpisy
Teuvo +7
ile mieliście lat gdy pierwszy raz byliście pijani?
prawiczek92 +38
Ja idę z nią na sushi a wy zazdrośni #przegryw #przegrywpo30tce #podrywajzwykopem #pokazmorde #gdansk
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
#bmw #samochody #motoryzacja
Wulkanizacja w ASO powinna być wystarczająca. Jak chcesz zrobic ewentualnie lepiej (a pewnie i tak taniej) to poszukaj serwisu z maszyną do testu drogowego i usługa optymalizacji kół
@mlodymedyk: da się, ale są delikatne i wulkanizatorzy często je uszkadzają, przekręcają w nich gwinty nie stosując się do zalecanego momentu dokręcenia i ogólnie same z siebie po takim przekładaniu zima/lato uszkadzają się dużo szybciej. najbardziej uzasadniona ekonomicznie opcja to nowe czujniki do drugiego kpl kół. jeżeli cebulisz na oryginały kup jakieś chinole z allegro, ale mogą działać średnio.
U mnie RWD, 190km, 450nm (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Mam Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 jakby co.
Teraz w bmw jest jakaś promocja przy zakupie zimówek. Zmiana za 1 zł i magazynowanie opon w cenie.
Na pewno nie ma sensu przekładania gum w aucie z czujnikami, bo przy częstym przekładaniu jest większa szansa na ich
@paprykkk: Nieprawda. Opony nie mają wpływu na zawieszenie. Jedyne co może ewentualnie się stać to bardziej miękki samochód po wyrzuceniu runflatów. Takie wąty to mogą mieć jak jeździ się na cupach albo semislickach.
Poza tym uważasz że bez faktycznego problemu ktoś od tak Ci napisze pismo bo tego sobie życzysz?
Serwis ma obowiązek respektować zapisy gwarancji. Jak chcą robić problem to mają obowiązek ci uzasadnić, a ty masz prawo iść do rzeczoznawcy, dostać opinię wyśmiewającą aso i potem ich obsmarować
@dlaczego_michau: a nie można tego jakoś zmostkować aby nie pokazywało błędu? czy w ogóle wyprogramować z kompa? bo to opcja potrzebna tak samo jak moskitiery na łodzi podwodnej. I tak zawsze sobie kontrolujesz i ewentualnie uzupełniasz co jakiś czas i jest to bardziej wiarygodne niż taki czujnik.
@SpeedFight: na taki słaby 190 konny dieselek to wielosezon da radę
U mnie 380KM/650Nm, benzyna kręcąca się do 7k rpm i powyżej 4 zrywa trakcję na trzecim biegu mimo pilot sportów. O wielosezonie nie ma mowy. Ale do dupowozu wielosezon super sprawa
@paprykkk na obecnym samochodzie miałem certyfikowane jak wyjechał z salonu. Potem zawsze nie certyfikowane, bo nie produkują takich, które sprostałyby moim wymaganiom. A jak wywaliło mi wahacz to serwis nic
@zbiggniew_wodeccki: A kto powiedział, że masz kupować felgi od dealera? Poza tym pisałem, że wielosezon jest dobrą alternatywą jeśli się dużo nie jeździ
Używki felgi to też dobra opcja.