Wpis z mikrobloga

#google #internet #pytanie
Cze,
Jeżeli wchodzę na jakąś stronę gdzie podczas rejestracji są do wyboru opcje zarejestruj się za pomocą googla, Facebooka, Instagrama itp. i np
wybieram google to znaczy, że w serwisie tworzy mi się konto z hasłem jakie mam w gmailu czy jak to wygląda z tym hasłem? Po wybraniu logowanie przez Google, mogę się później zalogować loginem i hasłem z poczty czy to jest jakaś inna forma rejestracji i żadne hasła nie są takie same?
@Kaolin28: Nie przechowuje to hasła w ogóle. Jest tylko specjalny token; który wystawia Google i przekazuje po prostu stronie docelowej, że jesteś zalogowany.
@Kaolin28: serwis kieruje zapytanie do np. googla i jeśli tam jesteś zalogowany to serwis(google) odpowiada, że to ty a jeśli nie to musisz się zalogować na najpierw na koncie googla.
@Kaolin28:

But there's caveats to all of these positives, the biggest being that whenever you use Google or some other service to login to another site, they're sharing data back and forth about you. The more private data that there is about you shared with 3rd parties, the wider your personal risk is for other attacks. For high value targets a lot of sophisticated hacks use social engineering to crack someone's