Wpis z mikrobloga

@0110110101110010: jak dodajesz brud na modelu w SP, to pamiętaj, żeby dodać na końcu jeszcze paint layer w którym usuniesz część tego co stworzył generator. Tutaj widać, że całe zabrudzenie jest robione z użyciem któregoś z generatorów używających curvature map. Teksturowanie proceduralne jest fajne, ale zawsze wymaga ono poprawek na końcu.

Najlepiej na paint layerze jest korzystać ze stencila z jakąś alphą np. uszkodzonego betonu i malować to pędzlem z alphą
KaiserBrotchen - @0110110101110010: jak dodajesz brud na modelu w SP, to pamiętaj, że...

źródło: Zrzut ekranu 2023-08-24 141758

Pobierz
  • Odpowiedz
@KaiserBrotchen: dzieki za feedback! generalnie cale tekstury byly zrobione na generatorach i suwakach, nic nie podmalowywalem recznie a powinienem to zrobic. jest jeszcze kilka ukrytych rzeczy, ktore mozna poprawic i pewnie to zrobie ale aktualnie zmeczony jestem tym projektem
  • Odpowiedz