Wpis z mikrobloga

#pcmasterrace #nvidia #gry

Bardzo fajnie, że to ulepszone DLSS 3.5 - czyli ta nowa technika ray reconstruction będzie działać na każdej karcie RTX, nie nie tylko serii 4000 jak to jest w przypadku DLSS 3 Frame generator. Bardzo dobra wiadomości bo skorzystają wszyscy. Oby tylko w grach się zaczęło pojawiać ulepszone DLSS - a jeśli nie to pytanie czy podmiana pliku .dll wystarczy.
Variv - #pcmasterrace #nvidia #gry 

Bardzo fajnie, że  to ulepszone DLSS 3.5 - czyli...

źródło: Zrzut ekranu_20230822_232436

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@Variv: fajnie jakby DLSS był jak DLC do gier, że można sobie zrobić aktualizację w każdej grze wykorzystującej już DLSS
Bo DLSS 3.0 robi dobrą robotę, więc 3.5 powinno dać mega wzrost FPS w grach
  • Odpowiedz
  • 1
@MePix: DLSS 3.5 nie daje wzrostu wydajności względem DLSS 2 (lub 3 jeśli używamy). On poprawia jakość głównie, może lekko zwiększyć fps ale nvidia powiedziała, że trzeba zakładać, że FPS jest taki sam.
Variv - @MePix: DLSS 3.5 nie daje wzrostu wydajności względem DLSS 2  (lub 3 jeśli uż...
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@MePix Obawiam się, że zwiększanie wydajności będzie już dość trudne przy szkalowaniu. Dlatego NVIDIA poszła w generację całej klatki w DLSS 3.
Jeśli nastąpi poprawa wydajności w DLSS to moim zdaniem tylko z nową wersją DLSS na nie karty typu seria 5000 czy 6000. - Bo upchnąć niech rdzenia w chip albo jakieś nowe rdzenie wstawia i będzie wydajniej.
  • Odpowiedz
@Variv: Ogólnie pomogłoby optymalizowanie gier, ale producenci mają to coraz bardziej w dupie.
Skoro wychodzą GPU z VRamem 24GB i zegarami rzędu 2.5GHz ¯\(ツ)/¯

Już dziś na steam są gry, które w rekomendowanych mają 3080Ti.
DLSS fajnie działa, bo ustawia się w grze 1080p, DLSS na jakoś i wyostrza lekko obraz i wygląd mamy z 1440p przy obciążeniu 1080p
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@MePix DLSS jest też o tyle fajne, że zastępuje AA i robi to lepiej niż jakakolwiek technika wygładzania krawędzi. Tylko DLAA może się jeszcze liczyć.
  • Odpowiedz
@MePix: co? Przecież dlss w fhd wygląda jak gówno, nie wiem co tam można wyostrzać kiedy przy obecnym zasraniu obrazu efektami cząsteczkowymi tam jest za mało pikseli, żeby dobrze pierwszy plan czasem pokazać. Nawet w 1440p lepiej nie zjeżdżać z wysokiej jakości. Dopiero w 4k na balansie jest zajebiście.
  • Odpowiedz
DLSS w Full HD powinno się używać razem z DLDSR ustawiasz wtedy w grze rozdzielczość wyższa niż twoja oryginalna i włączasz DLSS
  • Odpowiedz