Wpis z mikrobloga

@Herato: najczęściej tym ludziom nie chce się niczego nauczyć. Przykład znajomego: skończył prestiżowy kierunek w postaci politologii. Szukał pracy w zawodzie, był bardzo zaskoczony że nie ma mnóstwa ofert z instytucji państwowych i partii politycznych. I zamiast się przekwalifikować, zdobyć fach, to siedzi w gównopracach. Bo przecież jeden "fach" już ma, to po co ma zdobywać kolejny?
@Herato: Zależy od miasta, regionu. Patrząc po swoim, to nie uważam, że takich fachowców brakuje, a jak ktoś jest dobry, a konkurencję ma nawet średnią, to zawsze trzeba było czekać. Gorzej jak się czeka z braku laku
@Herato: może dlatego że szkoły nie uczą zawodu nawet jeśli są, może dlatego że nie opłaca się specjalizować tylko 8h odwalić i do domu bo podwyżka płac minimalnych sprawiła to że nie warto w ambicja no i w końcu w samych firmach nie ma systemu szkoleń i wdrożeń, każdy sobie rzepkę skrobię... nie znam się zarobiony jestem xD
@Herato właśnie się uczą, bo wszyscy rodzice #!$%@? ze trzeba się uczyć, mieć studia. Nie ważne jakie ważne że studia, spróbuj powiedzieć że do zawodówki idziesz.. mindfuck. Tam tylko debile idą i ludzie bez perspektyw. Takie słowa słyszałem całe swoje dzieciństwo w latach 90tych. Teraz masz Jarka po studiach z politologi w magazynie Obi i Sebka co kładzie Jarkowi płytki i skasuje go za to jego dwie pensje. W Polsce wśród starszych
@Herato: to już zaczyna się od małego. Rodzic zabrania cokolwiek dotykać, bo dziecko sobie krzywdę zrobi. Następnie w szkołach, wszystkie pomoce edukacyjne są ukrywane, bo jest to traktowane jak coś unikalnego i zakładają, że uczniowie to zepsują. Więc mamy już początki schematu ukazującego się - nie ruszaj, nie rób tego, bo nie umiesz. W tym okresie rodzice proszą własne dzieci o wykonywanie różnych zadań. Jednak często dochodzi do sytuacji, gdzie powtarza