Wpis z mikrobloga

@wicherq: ta strona generalnie była #!$%@?. Mnie odsyłała do logowania, lub kupna (mimo, ze byłem już zalogowany), stad zamiast wysłać 2/3 zapytania by dostać się do player’a, szło ode mnie pewnie z 10.
@banan0: Ja uważam, że to wina nie tyle hostingu, co aplikacji, która nie była w stanie obsługiwać większej ilości zapytań. Zwróćmy uwagę, że nie mieliśmy do czynienia jedynie z błędami 504 i 505 (ten 403 co był, to pewnie administracja wyłączyła dostęp, żeby opanować liczbę zapytań i dać sobie czas), ale były też błędy w logowaniu, błędy przy przekierowaniach z bramki płatności.

Tam #!$%@? było wielopłaszczyznowe, ale nigdy nie dowiemy się
@banan0: Oczywiście że tak, pełno osobom transmisja nie działała, albo pokazywało błąd z wykupioną licencją. Co każą robić w takich przypadkach ? Wylogować się i zalogować. Więc już masz zwiększony ruch, potem był inny błąd że mieli napis zakup ponownie licencje do oglądania. Co robisz tak na logikę ? Odświeżasz stronę, lub robisz wyloguj, zaloguj. Kaniowski mówi PPV działa znowu wszyscy rzucają się na logowanie i znowu to samo XD Wzięli