Aktywne Wpisy
xfre +164
Szukam asystentki dyrektora*
Wymagania: normalne bez wymysłów znajomość ms 365, innych systemów można nauczyć się ciągu dwóch dni. Warunek znajomość języka angielskiego biegle, mile widziany francuski komunikatywny.
Kasa 8000-10000 brutto na UoP.
No nie zgadniecie jaki chłam zgłasza się 😂🤣
Moda na cv bez zdjęć rozwala mnie.
Przykład: zakolczykowana japa, wytatuowany ryj, włosy w kolorze tęczy...
Ludzie zapanujcie nad swoim wyglądem, bo potem nie da się na was patrzeć 🤡
*facet odpada,
Wymagania: normalne bez wymysłów znajomość ms 365, innych systemów można nauczyć się ciągu dwóch dni. Warunek znajomość języka angielskiego biegle, mile widziany francuski komunikatywny.
Kasa 8000-10000 brutto na UoP.
No nie zgadniecie jaki chłam zgłasza się 😂🤣
Moda na cv bez zdjęć rozwala mnie.
Przykład: zakolczykowana japa, wytatuowany ryj, włosy w kolorze tęczy...
Ludzie zapanujcie nad swoim wyglądem, bo potem nie da się na was patrzeć 🤡
*facet odpada,
Sl_w_k_1 +9
Mam syna z którym przez ostatnie 5 lat wakacje spędzaliśmy baaardzi aktywnie. W ramach wyjazdu uczestniczyliśmy zawsze w zawodach sportowych.
Na zasadzie rano start, godzina może dwie i potem wolne.
Odkąd pamiętam nie był szczęśliwy z tego powodu.
Teraz po raz pierwszy w życiu jesteśmy na wakacjach alliclusive.
Nic nie robimy, śpimy, jemy i leżymy.
Też nie jest zadowolony.
Jak można pomóc komuś kto cały czas widzi w połowie pustą szklankę?
#
Na zasadzie rano start, godzina może dwie i potem wolne.
Odkąd pamiętam nie był szczęśliwy z tego powodu.
Teraz po raz pierwszy w życiu jesteśmy na wakacjach alliclusive.
Nic nie robimy, śpimy, jemy i leżymy.
Też nie jest zadowolony.
Jak można pomóc komuś kto cały czas widzi w połowie pustą szklankę?
#
Nowa sprawa: z moją różową chcieliśmy kupić sobie bilety lotnicze. W ostatnią sobotę 2 razy próbowałem zapłacić revolutem, ale nie chciało przejść (pierwszy raz miałem taki problem). Ostatecznie różowa zrobiła płatność przez przelewy24.pl. Problem jest taki, że kasa z konta zniknęła, a bilety nie są kupione (po stronie wizzair), ani nie dostałem maila z potwierdzeniem.
Pomyślałem sobie, że może mają jakieś problemy techniczne w weekend, więc poczekamy do poniedziałku. Niestety, dziś jest środa i nie ma biletów i nie ma kasy na koncie.
Dziś chciałem skontaktować się z ich supportem, ale jedyne co można dostać, to #(*$*(@#$:
1. Chatbot kieruje mnie na stronę „submit claim” https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/compliments-and-complaints/
2. Wybieram „payment error” oraz „pending bank transfer„
3. Każą mi wpisać „confirmation code”, które nie mam, bo w ich systemie płatność nie przeszła ????
Mieliście kiedyś podobny problem? Jak go rozwiązać? Nie widzę jakiegoś oficjalnego adresu email czy innego sposobu kontaktu z supportem
#wizzair #linielotnicze #wakacje #loty #latanie #podroze #podrozowanie #wegry #refund
Zadzwoniłem jeszcze raz (pod +48 32 213 29 16), odebrała Polka i poprosiła, żebym napisał skargę na https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/skargi-i-pochwaly/ (wybrałem temat „ Zapytanie dotyczące środków WIZZ ”, bo nie miałem „kodu potwierdzenia”)
Zobaczymy co dalej