Wpis z mikrobloga

#banggood 2 pytania.
1. Ponieważ miałem długą przerwę z BG w związku z zablokowaniem moich kont (za multi, okazało że tylko płatność przez paypal). Płacę teraz przelewem z banku, jak wygląda zabezpieczenie w razie problemów z przesyłką / towarem - np: nie będzie działać a sklep się wypnie?
2. dotyczy właśnie jakości obsługi sklepu na dzień dzisiejszy. Są problemy z wysyłkami (długi transport, dziwne formy wysyłki?). Jak sklep zachowuje się w razie problemów z transportem lub problemem z zakupionym przedmiotem (nie działa, wady). Czy idą na rękę, czy robią problemy?

Piszę bo w ostatnim kwartale wróciłem do aliexpress i naprawdę poprawiło się sporo na plus - czas wysyłki, obsługa klienta, czytelność strony. (tylko promocje już słabsze - mniejsze zniżki, chociaż większa dostępność kuponów i fajny sposób na podsuwanie oglądanych przedmiotów pod dodatkowe promocje).
  • 1