Wpis z mikrobloga

@thorin87: to zwroty, tak? Zwroty zawsze z czegoś wynikają i jeżeli masz dużo (uważasz, że za dużo) to warto poszukać możliwości zmniejszenia liczby zwrotów. Jak chcesz to wbij do mnie na bezpłatną konsultację e-commerce (nic nie wciskam w trakcie konsultacji, to jest wymiana doświadczeń i szczera próba pomocy) i może uda mi się coś podpowiedzieć. Na co dzień rozwiązuję problemy sprzedawców internetowych. Zbudowałem #gusto czyli sprzedaż żelków on-line i sporo problemów
  • Odpowiedz
  • 0
@ecco: to nie zwroty xD po prostu mnóstwo towaru w kartonach poupychane w każdy kąt mieszkania, bo nie mieszczą się w magazynie zewnętrznym (8m bo na więcej nas nie stać). Możemy się konsultować, ale mamy kryzys i ludzie (zazwyczaj) w pierwszej kolejności rezygnują z zakupu ciuchów, szczególnie tych z segmentu premium
  • Odpowiedz