Wpis z mikrobloga

Chcę sobie kupić rower, na którym rekreacyjnie będę mógł jeździć na rodzinne wypady. Chcę zamontować na nim fotelik dla córki. Tereny po których jeździmy to głównie asfalt i niezbyt wymagające szutry i drogi polne. Czy w takim wypadku rower crossowy będzie odpowiedni? Iść w rower z amortyzatorem, czy raczej w sztywny widelec?

#rower
  • 10
@klintoniusz: idź do sklepu, popatrz co ci się podoba, przejedz się i kup. Zaraz zaczniesz wchodzić w temat i będziesz musiał sprzedac auto, żeby kupić rower xD zacznie się od 1500zl, później 5tys, a zakończysz w okolicy 30tys(każdy przez to przechodzi, ja tez)
Ja bym wziął z amortyzatorem i tak cross będzie ok.
@Tigermass: Kolego, od lat jeżdżę na szosie i wydałem już krocie na rower, podzespoły i inne akcesoria ( ͡° ͜ʖ ͡°) W temacie takiej codziennej, rekreacyjnej jazdy jestem laikiem i dlatego chciałbym się dowiedzieć, czy np. sztywny widelec nie będzie powodował dyskomfortu na #!$%@?.
@klintoniusz: No to jak masz już doświadczenie to powinieneś mieć łatwy wybór.
Ja tak jak wyżej napisałem, brałbym z amortyzatorem do takiej rekreacyjnej, wolnej jazdy. Wyżej ktos pisał, ze kwestia wagi. Według mnie kilogram w ta czy w tamta to śmieszna różnica, bo zrobisz porządna kupę i już się wyrównuje, a ścigać się na tym nie będziesz. Ewentualnym argumentem byłaby waga jakbyś miał wnosić to na 10 piętro, ale jak jest
zacznie się od 1500zl, później 5tys, a zakończysz w okolicy 30tys


@Tigermass: jakbym czytał o swojej pierwszej szosie. Najpierw triban rc100 - przecież starczy (wtedy to było 1k), później ale w tej cenie mogę mieć fajny używany. Dołożę trochę mogę mieć spoko nowy, ale w tej cenie mogę mieć fajniejszy używany.... skończyło się na używanym za 3,5k + w #!$%@? wpakowane w niego, bo chciałem ( ͡ ͜ʖ