Wpis z mikrobloga

@tsalab: no ale plusy też miał. Miałem 1.2, 300k przebiegu, olej #!$%@?ł, ale dalej twardo jeździł. Raz nawet zrobiłem z 10k praktycznie bez oleju, bo nie sprawdzałem, ale na nim większego wrażenia to nie zrobiło xD

Bardzo miło też wspominam skrzynie biegów, która mimo przebiegu chodziła gładziutko, ale to może dlatego, że teraz oplem jeżdżę *zgrzyt dwójeczka*
@Jacek12 też mam 1.4 i nawet redukując bieg nie ma tej dynamiczności żeby nagle się zebrał z tych 80km/h do 100-110 żeby wyprzedzić autko jak z naprzeciwka jadą regularnie auta w odstępach
@kptDoopa: nagraj mi filmik z wyprzadzania takim autem na dk92 na odcinku Pniewy Poznań lub innym odcinku o podobnym ruchu, jasne ze idzie wyprzedzic ale trzeba to zrobic bez wymuszania i stworzenia zagrozenia na drodze, a takim czyms jest to mało prawdopobne ale raczej nie ma co z Toba pisac skoro jedyne co potrafiles napisac to 'zredukuj bieg' xD
jasne ze idzie wyprzedzic ale trzeba to zrobic bez wymuszania i stworzenia zagrozenia na drodze, a takim czyms jest to mało prawdopobne ale raczej nie ma co z Toba pisac skoro jedyne co potrafiles napisac to 'zredukuj bieg' xD


@44gts: To twoja opinia, i jest gówno warta, bo jedyne co potrafiłeś napisać to 'XD'. Jeśli nie potrafisz oceniać sytuacji na drodze, żeby bezpiecznie na drodze krajowej, to może w ogóle nie
@bidzej: Ale Ty wiesz, że te auta jak były nowe, to były z 10-15k tańsze niż "zachodnia" konkurencja? Taki i30 w kombi w 2009 kosztował 45-50k, gdzie Golf Variant 55-60k (bazowe wersje). Komfort faktycznie, szału nie robi, wyciszenie tak samo, ale prowadzenie uważam, że nie jest złe - mam porównanie z AR 156 i Volvo V50.
@petrosweter: zbyt silne wspomaganie kierownicy z dziwnym przełożeniem, uklad kierowniczy bez jakiegokolwiek feedbacku (co generalnie było problematyczne jeszcze do niedawna w wielu autach Kii/Hyundaia), skacząco zestrojone zawieszenie, dziwnie dobrane przełożenia skrzyń biegów. No słabo się jeździ i30/ceedem I generacji i nie zmieni tego fakt, że kiedyś były tańsze od reszty.