Wpis z mikrobloga

Mirki, ostatnim razem jeździłem na rowerze z 10-15 lat temu. Pomyślałem sobie ostatnio, że może by warto wrócić, bo nudy trochę i jakiś ruch by się przydał. No ale nie mam już roweru.

Poszedłem więc do rowerowego i miły pan sprzedawca polecił mi coś takiego w cenie 3299 zł:

https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-disc-3

Szczerze, trochę opadła mi szczena, bo mój ostatni rower kosztował ~500 zł i jeździ do dzisiaj, chociaż nie ja nim jeżdżę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jako że jestem totalnym laikiem, czy ten model jest wart swojej ceny, czy może szukać czegoś tańszego i jeśli tak, to jakiego producenta? Przeznaczenie to jazda po mieście i lekki teren, więc cross by się nadawał. Jeśli jakość jest spoko i mogę kupować bez obaw, że za 2-3 lata zostanie z niego sama rama, to jestem nawet skłonny to rozważyć. Po niewielkiej przymiarce stwierdziłem, że nawet fajnie się na nim czuję. Rama jest dość lekka i ku mojemu zdziwieniu "chuda". Mój ostatni rower ważył dużo więcej, a rama była gruba, przez co rower sprawiał wrażenie solidniejszego niż ten. Ale wygodne to nie było, zwłaszcza, że mieszkam w bloku i trzeba ten rower targać po schodach. Jedna różnica jaką zauważyłem do tego modelu z linku, to taka, że ten pokazywany przez sprzedawcę miał chyba chudsze opony, co pan skwitował tym, że po mieście będzie się nim lepiej i szybciej jeździło. Co myślicie?

#rower
  • 9
  • Odpowiedz
ty jestes takim gosciem co do marketu budowlanego idzie i sie #!$%@? ze wszystko tyle kosztuje a on kupowal 20 lat temu za 5zl i bylo dobrze


@SZESCIOPAK_HARNASIA: Bo tak niestety jest. Sprzęt jest coraz droższy i coraz gorszej jakości. Czemu się dziwisz temu, że ludzie narzekają, bo coraz bardziej robi się ich w uja? Dziwnie by było gdyby nie narzekali.
  • Odpowiedz
Szczerze, trochę opadła mi szczena, bo mój ostatni rower kosztował ~500 zł i jeździ do dzisiaj, chociaż nie ja nim jeżdżę ( ͡° ͜ʖ ͡°)