Wpis z mikrobloga

@Fiodooor: na 77 lvlu 1 nightmare +5 lvl to 5 minut, tam leci 1 unique, 9+ ancestrali, wbijasz 25% lvla. Jeśli olać itemy totalnie albo podnosić tylko ancestrale i na szybko chować do skrzyni to jesteś w stanie zrobić 10 lvli w 3-4h. Boost większości ataków itd. na poziomie 10% ale itemy i lvl - współczuję tym, co do wczoraj zrobili 100 lvl bo ani im to lepszych setów nie dało,
@Fiodooor: Po kilku dungach miałem 3 unikaty, teraz jest tego mniej to albo zmniejszyli albo miałem fuksa. Ale nightmare dla expa optymalnie robić -54 lvl. Tak czy siak expa jest masa w nightmare w porównaniu do tego, co było wcześniej.
@Fiodooor: gra ma 4 tygodnie czyli zrobiłeś średnio 7 godzin dziennie przez praktycznie miesiąc. Przy złożoności D4 (a raczej braku dla tylu godzin) i tak podziwiam, że się chciało.
@Eshirael: cóz, mialabyc gra usługa, jest gra dupa. Po prostu wypuscili diablo 3.5 :), niestety nie ma w tym innowacji, a ja nie zgodze się, ze w h&s (w tym glownie diablo) nie mozna wymyslic innowacji, mozna, tylko trzeba chciec.
Tak jak juz gdzies pisalem - chcieli zrobic z tego "mmo H&S arpg" i tego powinni sie trzymać.
Gra ma potencjal.
@Fiodooor: potencjał na ale obecnie jesteśmy beta testerami a po kilku sezonach będzie ostateczny produkt. Mieli tylko 11 lat, cierpliwości. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

MMO to jest głównie w celu monetyzacji. Nawet jeśli zostaną przy skinąć, kto zapłaciłby za skiny którymi nie może pochwalić się innym.