Wpis z mikrobloga

Mam zarezerwowany wyjazd na Bookingu na przyszły tydzień. Niestety #!$%@? samochód i nie mam jak pojechać. Inna data w której mógłbym jechać nie jest w tym obiekcie dostępna, a na pytanie czy jest możliwość anulowania rezerwacji obiekt pali glupa i nie odpisuje. Koszt odwołania rezerwacja przez booking to całość kwoty którą wpłaciłem. Czy jest jakaś szansa bym odzyskał pieniądze? Jak to ugryźć jeśli obiekt nie chce mi pójść na rękę? #booking #bookingcom #podroze
  • 22
@adrian-mateusz: Pogodzić się z tym, że nie zawsze los będzie ci sprzyjał i spróbować komuś opchnąć znajomemu wyjazd za niższą cenę by odzyskać cokolwiek. Prawnych dróg nie masz żadnych. Trzeba było wykupić ubezpieczenie odwołania pobytu, które booking przeważnie oferuje.

Ewentualnie wynajmij samochód lub jedź pociągiem jak ci zależy na wyjeździe.
@utede: Nie wiem czy potrafisz czytać ze zrozumieniem, ale ten wpis nie dotyczy życiowych rad, tylko prośby o pomoc osoby która wie jak odzyskać pieniądze w przypadku rezerwacji bezzwrotnych. Co sądząc po archiwalnych wpisach miewało już miejsce w przeszłości i nie jest to niemożliwe.

Wiec kapitanów oczywistość żegnam i nie zapraszam do dyskusji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sberatel: Jakbys przygłupie nie zauważył nigdzie nie napisałem że ktoś mi coś wcisnął lub że jest to niezgodne z prawem, tylko zapytałem czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy a jeśli tak to jak to zrobić. Wpis kierowany jest do osób które miały już podobne sytuacje i udało im się odzyskać $$. To do nich kierowana jest moja prośba o pomoc, a nie do kapitanów oczywistość twojego pokroju. Wiec jak nie
@utede: Dysputę to prowadzi się na poważne tematy, co z automatu jest uniemożliwione prowadząc ją z osłem twojego pokroju. „Machnąłbym ręka na te które nie są drogie” - nie wiesz czy w mojej sytuacji było to drogie czy nie, wiec klej tam dziurę i nie dołączaj się do spraw do których nic nie wnosisz prócz swoich truizmów pokroju „zarezerwowałeś wiec stracisz” (ʘʘ)
Do zainteresowanych i potomnych. Obsługa klienta bookingu w końcu mi odpisała i zapewnili, że nie będzie problemu ze zwrotem, ze względu na sytuacje losową dotycząca miedzy innymi zdrowia. Wiec w razie podobnej sytuacji, powołujcie się na stan zdrowotny. Jeden koleżka doradził mi również ewentualnie powoływanie się na sprawy COVID-owe, podobno również skuteczna metoda i booking nie robi problemów. Pozdrawiam :)

A powyższe przygłupy którzy tacy przekonani byli, że nic nie da sie