@Bejro: wiem, że mini to BMW stąd moje pytanie. Tak to działa w grupie Volkswagena. Masz Passata i możesz go serwisować w serwisie np. Skody, do tego kiedyś w serwisie Skody ceny były niższe za te same części, nie wie czy teraz dalej tak to wygląda.
Byłem ciekawy czy w BMW to działa podobnie, bo po prostu do serwis BMW mam bliżej niż do Mini
@krajzega ogólnie w większości ASO lepiej nie po zakończeniu gwarancji, >wyspecjalizowany< warsztat często ma lepszą jakość usług za tą samą lub niższa cenę
@krajzega: Zapytaj czy przyjmą i tyle. O ile nie masz egzotyka gdzie łatwo coś popsuć lub niedopełnić procedur to serwis w ASO jest jedynie droższy i niekoniecznie lepszy. Jeśli w grę wchodzą części to dostaniesz OE z logiem które jest droższe o 50% od tego samego OE bez loga. To czy będzie to ASO BMW czy Mini nie ma żadnego znaczenia.
@bordoprzekletywzielonkezaklety: @Bejro zapomniałem wspomnieć, że samochód jest na gwarancji i chodziło mi o serwis/przegląd w ramach gwarancji. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że po gwarancji ASO odwiedzać w większości przypadków nie warto.
Zadzwoniłem bezpośrednio do serwisu BMW, który mnie interesował i powiedzieli, że serwisują tylko BMW, więc już wszystko wiem ;)
Teoretycznie każdy bąbel dyskwalifikuje oponę, ale nie mogę nie zapytać wykopowych ekspertów. Opony nie mają nawet miesiąca, ale #!$%@?łem się w dziurę tydzień temu. (╥﹏╥) Jeździć obserwować czy na śmietnik? #opony #pytanie #motoryzacja
Byłem ciekawy czy w BMW to działa podobnie, bo po prostu do serwis BMW mam bliżej niż do Mini
@bordoprzekletywzielonkezaklety czemu w BMW lepiej nie?
Zadzwoniłem bezpośrednio do serwisu BMW, który mnie interesował i powiedzieli, że serwisują tylko BMW, więc już wszystko wiem ;)