cześć, czy ktoś z Was programował może piloty w kluczyku do #seat #ibiza 3? Mnie już szlag trafia z tym… Próbowałem wszystkich chyba manualnych sposobów jakie znalazłem w necie i w końcu użyłem #vcds lite, ale to też pokazuje mi inaczej niż we wszystkich opisach znalezionych w necie.
Mój moduł to 6Q0 959 433 E i mam dwa kluczyki: jeden niby oryginalny, ale nie działa pilot i drugi który dokupiłem (pomińmy go, bo możliwe, że na złą częstotliwość jest).
Więc wszystkie opisy mówią aby wejść do modułu 46 lub 35 (u mnie w ogóle nie da się połączyć z modułem 35), następnie adaptacja (10), kanał 00, Read, Save, kanał 01, Read, wpisać ilość kluczy, Test, Save a następnie nacisnąć na przynajmniej 1 sekundę przycisk na pilocie. Tak też robię i po naciśnięciu przycisku na pilocie słychać "pyknięcie" przekaźnika. Mimo to otwieranie i zamykanie nie działa…
Podobno wchodząc w bloki pomiarowe (08) i grupę 003 lub 007 w polu nr.2 powinno pokazywać się 0001 (dla jednego klucza) lub 0011 (dla dwóch). Jednak u mnie w tych grupach niczego takiego nie ma. Dopiero w grupie 014 mam coś podobnego…
Dodatkowo widziałem, ze ktoś coś tam mieszał w tym aucie, bo przy gnieździe OBD mam poskręcane kable pomarańczowo-czarne… Zdjęcia w komentarzach.
@ufik78: u mnie w leonie 1, nie działa centralny z przycisków pilota, wymiana baterii nie pomaga, kodowanie nie pomaga, jedyną wskazówkę jaką udało mi się znaleźć to uszkodzona elektronika w pilocie.
Szukam adresu i telefonu do @Karakan2540 za podanie prawdziwych płacę 500. Jest z #wroclaw Siedzi na tagach #siatkowka i #famemma Jak ktos ma, zapraszam na priv, dogadamy szczegóły
czy ktoś z Was programował może piloty w kluczyku do #seat #ibiza 3? Mnie już szlag trafia z tym… Próbowałem wszystkich chyba manualnych sposobów jakie znalazłem w necie i w końcu użyłem #vcds lite, ale to też pokazuje mi inaczej niż we wszystkich opisach znalezionych w necie.
Mój moduł to 6Q0 959 433 E i mam dwa kluczyki: jeden niby oryginalny, ale nie działa pilot i drugi który dokupiłem (pomińmy go, bo możliwe, że na złą częstotliwość jest).
Więc wszystkie opisy mówią aby wejść do modułu 46 lub 35 (u mnie w ogóle nie da się połączyć z modułem 35), następnie adaptacja (10), kanał 00, Read, Save, kanał 01, Read, wpisać ilość kluczy, Test, Save a następnie nacisnąć na przynajmniej 1 sekundę przycisk na pilocie. Tak też robię i po naciśnięciu przycisku na pilocie słychać "pyknięcie" przekaźnika. Mimo to otwieranie i zamykanie nie działa…
Podobno wchodząc w bloki pomiarowe (08) i grupę 003 lub 007 w polu nr.2 powinno pokazywać się 0001 (dla jednego klucza) lub 0011 (dla dwóch). Jednak u mnie w tych grupach niczego takiego nie ma. Dopiero w grupie 014 mam coś podobnego…
Dodatkowo widziałem, ze ktoś coś tam mieszał w tym aucie, bo przy gnieździe OBD mam poskręcane kable pomarańczowo-czarne…
Zdjęcia w komentarzach.
POMUSZCIE bo mnie krew zaleje…
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #vag #volkswagen
oraz poskręcane kable…
Pozostaje spróbować innym programem
vag comem 409.1 nie vcds lite.
Jak nie przejdzie to nowy pilot do kluczyka.