Wpis z mikrobloga

Jestem po studiach z finansów, pracuję w bankowości, ale powolutku chcę kierować się w stronę IT. Obecnie robię w pracy dość dużo projektów w vba i pythonie, są to jakieś proste automatyzacje, regularnie podszkalam Pythona i znam podstawy SQL. Myślałem, że najlepszą drogą będzie pójście w stronę danych (data scientist, data engineer), bo to wydaje mi się najbardziej związane z moim obecnym obszarem pracy i wykształceniem, i w tym kierunku się teraz uczę. W przyszłości widzę się raczej na ciepłej posadce w korpo niż w jakichś startupach czy tego typu rzeczach, nie podoba mi się też za bardzo typowo programistyczny tryb pracy, jakieś agile, runy, scrumy i inne #!$%@? muje, chociaż oczywiście nie będę przez to odrzucał fajnego stanowiska jeśliby się trafiło. Myślicie, że kierunek, który obrałem (praca z danymi) jest prawidłowy w porównaniu z moimi predyspozycjami i wymaganiami? Ostatnio złapały mnie wątpliwości, bo przeglądałem sobie oferty pracy i tego typu ofert dla juniorów było o wiele mniej niż ofert na backendowców, frontendowców czy fullstacków. Może szukać jakiejś stanowiska, które będzie krokiem pośrednim, tylko jakiego? Myślę, że to na czym mocno zależałoby mi w nowej pracy to zdobycie doświadczenia z SQLem. #it #korposwiat #programowanie #python #programista15k #pytanie
Oake - Jestem po studiach z finansów,  pracuję w bankowości, ale powolutku chcę kiero...

źródło: fin

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Oake rynek juniorow jest mowiac delikatnie #!$%@?. Przez sytuacje gospodarcza coraz wiecej ludzi chce sie przebranzawiac. Skille masz fajne, bedziesz miec lepiej w porownaniu do innych. Tylko w ogolnym rozrachunku Twoje CV bedzie obok 500 innych. Warto szukac kontaktow w IT ktorzy by popchneli Twoja kandydature
  • Odpowiedz