Aktywne Wpisy
fanmarcinamillera +273
Bosak właśnie potwierdził, że Konfa jest za wyjściem z UE . No to słucham Konfiarze, jeżeli nie UE, to do jakiego bloku ma należeć Polska? Odpowiedź w próżni nie wchodzi w grę, bo jest zwyczajnie debilna.
Nie wiem, choć się domyślam ( ͡° ͜ʖ ͡°) #neuropa #4konserwy #kanalzero #konfederacja #polityka
Nie wiem, choć się domyślam ( ͡° ͜ʖ ͡°) #neuropa #4konserwy #kanalzero #konfederacja #polityka
Linnior88 +3
Skąd bierzecie chęci do życia ?
Civic Ufo VIII, 1.3 iDSi 83KM, kod silnika: L13A7.
Jakiś czas po założeniu LPG wymieniłem świece (wszystkie 8 bo jest Twin Spark) na DENSO IRIDIUM IK20TT (wtedy 32zł/szt). Wytrzymały ~~25 tys km aż pojawiło się szarpanie na LPG.
Postanowiłem że wymienię je na duuużo droższe irydowe IRIDIUM POWER IK20. Po jakichś 3 tys km znów pojawiło się szarpanie na LPG.
Akurat zbliżał się termin przeglądu instalacji, gazownik stwierdził że korekty trzyma idealne (jest adaptacja), filtra nie było sensu zmieniać bo był jak nowy bez jakiegokolwiek brudu - byłem przy tym. Sama instalacja ma 4 lata (ZENITH).
Samochód poszedł do mechanika, cewki podobno OK, ale dwie świece z przodu na 2 i 3 cylindrze podobno uszkodzone. Wymielili komplet 4 z przodu na BOSCHa (nie wiem jaki model), z tyłu pozostały stare IRIDIUM POWER.
Generalnie po tej zmianie szarpie jeszcze bardziej. Cały problem występuje od samego początku przy spokojniej jeździe na niższych obrotach, głównie przy jakich podjazdach pod górę, ale także podczas wilgotnej pogody. Teraz nawet na autostradzie przy jednostajnej 120 km/h.
Na benzynie problem nigdy nie występował - mogę go mulić, katować i nie szarpnie ani razu.
Gdzie szukać przyczyny, kupować świece jeszcze raz i zmienić na pierwotne, tańsze IK20TT czy zmienić gazownika?
Skąd wiesz, że masz adaptacje, masz lepszy, droższy komp który ma taką opcję? bo ja tyle histori się w życiu nasłuchałem od ludzi którzy twierdzili że mają gaz co się sam ustawia a nie była to prawda ;)
Filtry do gazu są dwa, ciekły i gazowy.
No i sprawdź jakie masz przerwy na tych świecach do
Obecne IRIDIUM POWER IK20 są jedno-elektrodowe, mechanik też o tym wspominał, więc mam nadzieję, że te BOSCHe które wstawili też takie są.
Sugerujesz żeby spróbować włożyć zwykłe, niklowe K20TT https://swiece-zaplonowe.pl/swiece-iskrowe/13832-denso-twin-tip-k20tt-4604.html?search_query=K20TT&results=5 zamiast tych które były kiedyś irydowych IK20TT https://swiece-zaplonowe.pl/swiece-iskrowe/24125-denso-iridium-twin-tip-ik20tt-4702.html?search_query=IK20TT&results=1
No i jak już zostało powiedziane - słaby stan świec daje po dupie cewkom.
Dodatkowo kwestia skąd i jakie uszkodzenia na świecach po 3k km, bo to podejrzane dość.