Wpis z mikrobloga

  • 0
@keep_it_real: Bo tak jest. W Polsce jest tragiczna przepustowość sieci która nie pozwala nawet na pakiecik kanałów satelitarnych w 4K. Wystarczy sobie przypomnieć 'Mundial w 4K' i co się wtedy działo.
  • Odpowiedz
@poznaniak też tak mialem kiedys a na canalu 480p :P bo apka pokazywala blednie. a jak inne vod? np w ustawieniach nf chyba było o poziomie zabezpieczen. nie mam pewności,bo nie mam już androida
  • Odpowiedz
  • 0
@zooey Nie wiem gdzie to dokładnie sprawdzić w NF, ale mam plan premium Ultra HD i jakość video dostosowuje się automatycznie. Nie widzę nigdzie opcji zmiany na sztywno rozdzielczości. Obraz wygląda na full hd (zero pikselozy, tzw. żyleta). Jest to przepaść w stosunku do tego, co oferuje C+ na moim telefonie ze swoim 540p.

Wg mnie to nie jest wina urządzenia, bo zarówno Netflix, jak i Viaplay (a także jakieś inne serwisy/apki
  • Odpowiedz