Wpis z mikrobloga

To jak to było z tym covidem, szczerze? Fikcja i niepotrzebne lockdowny? Maseczki i szczepienia też? Pamiętam jak na mikro ogarnięci, nie będący szurami lekarze, pielegniarki czy inne osoby pracujące w szpitalach się wypowiadały, to wtedy wyglądało to na sprawę, której nie można bagatelizować i trzeba było podejść poważnie. Ci wszyscy, którzy sądzili, że trzeba się szczepić i jawnie wierzyli, że 1,5 metra odstępu i zostawanie w domu poprawi sytuację teraz się tego wstydzą? Szczepionki były potrzebne? Ludzie mogli przechodzić covid ''nie wiedząc''? Serio, nie wiem co myśleć o tej pandemii. #covid19 #koronawirus #bekazpisu #lekarz #szczepienia #pytanie #medycyna #pfizer
  • 8
@sheslostcontrolagain: Pracowalem przez cala pandemie, pierwszy rok to była podwójna robota gdzie czasami były pozapychane wszystkie łóżka na intensywnej i nie było jak pacjentów leczyć, tutaj na szczęście w miarę szybko powstały sensowne procedury i schematy postępowania (nie jestem lekarzem pracującym w Polsce, pracuje w niemieckiej klinice). To, że w Polsce wyglądało to jak wyglądało zawdzięcza się polskim rządzącym którzy są miernotami wybranymi spośród miernot więc cudów nie można bylo oczekiwać,
Strahl - @sheslostcontrolagain: Pracowalem przez cala pandemie, pierwszy rok to była ...

źródło: o

Pobierz
@sheslostcontrolagain Nie wiem czy źle czy dobrze. Ja olałem to od samego początku, żadnych zasad nie przestrzegałem, nie szczepiepiłem się na to tak samo jak nigdy na grypę się nie szczepiłem.

Niemniej 2.5 roku musiałem ciągle obchodzić bzdurne obostrzenia.

Co do pandemii to WHO zmieniło definicję ze śmiertelności na liczbę zakażeń bo zgodnie z wczesniejszą definicją ten wirus by nie był uznany za wywołujący pandemię tak był od początku "groźny". To mówi
Co do pandemii to WHO zmieniło definicję ze śmiertelności na liczbę zakażeń bo zgodnie z wczesniejszą definicją ten wirus by nie był uznany za wywołujący pandemię tak był od początku "groźny". To mówi chyba wszystko.