Wpis z mikrobloga

Planuję zabezpieczyć lakier powłoką ceramiczną. Mam w związku z tym kilka pytań. Czy jest sens inwestować w te drogie powłoki, czy wystarczy jakaś najtańsza? Poza zabezpieczeniem lakieru zależy mi żeby samochód ciągle dobrze wyglądał, kolor był głęboki i błyszczący. Ile powinno również kosztować nałożenie takiej powłoki na duże auto (X5 w moim przypadku)? Czy można potem samochód myć na zwykłej myjni bezdotykowej czy trzeba oddawać na ręczną? Dzięki za pomoc, nie znam się na tym a nie chce przepłacić

#cardetailing #motoryzacja #samochody
  • 6
@garbaty33: Siemka

Rozwiń proszę co masz na myśli mówiąc "te drogie powłoki"

"Czy można potem samochód myć na zwykłej myjni bezdotykowej czy trzeba oddawać na ręczną?"

Tak im częściej będziesz jeździł na myjnię bezdotykową tym lepiej. Jeżeli nie dopuścisz do nagromadzenia się dużej ilości brudu na lakierze, to efekt hydrofobowy bardzo długo się utrzyma i ułatwi ci mycie auta.

Natomiast myjnia bezdotykowa nie zastąpi nigdy mycia ręcznego, i raz na jakiś
@Foxio: Dzięki za odpowiedź. Czy powłoka ceramiczna ukrywa lekkie wady lakieru takie jak rysy parkingowe, od metalowych elementów ubrań itd.? A jeśli chodzi o powłoki to nawet na twojej stronie są "KISHO Si-701+Si-901" oraz "KISHO Si-901". Różnica w cenie jest, a obie powłoku mają trwałość 5 lat. Czy dopłaciłbyś te 1000 zł do tej "lepszeJ" powłoki jakbyś nakładał ją na swój samochód?
"Czy powłoka ceramiczna ukrywa lekkie wady lakieru takie jak rysy parkingowe, od metalowych elementów ubrań itd.? "

Marketingowo tak - realnie powłoka ceramiczna nie chroni przed rysami moze ewentualnie przed drobnymi które mogą powstawać w trakcie mycia.

"KISHO Si-701+Si-901"

Za krótko kładę te powłoki(prawie 3 lata) żeby realnie zobaczyć różnicę między 701 plus 901, a samym 901. Czuję różnicę w trakcie aplikacji 901 na 701, 701 stanowi bazę dla 901, która jest