Wpis z mikrobloga

Pytanie do posiadaczy lub fachowców z działu #motoryzacja
1. ford mondeo MK4 2.0 TDCi Business Edition 140KM
2. ford mondeo MK4 2.2 TDCi Titanium 200KM

lub może doradzicie coś innego żeby się zmieścić w 35k + 5k na wymieniane rozrząd, oleje, filtry, klocki itd

auto dla wysokich i dużych osób (2m wzrostu), małe dziecko więc wózek, torby i te sprawy, czyli pojemny bagażnik

dzięki za pomoc

#mondeo #ford #auta #samochody
  • 11
@Ernando: W pierwszym 2.0 w 13sek można zmienić mapę fabryczną do 163KM.
Wystarczy w zasadzie ForScan i kabel.

Drugi 2.2 - no jeśli krajowy to fajny. Jeśli z importu to cło 16% więc z prowizja handlarza nie mógł tam kosztowac więcej jak 4 tys ojro, ale pewnie mniej - brzmi jak gruz.

Jeśli natomiast ze skrzyniami automatycznimi to 2.0TDCI jest powershit DCT450, którego należy unikać.
Natomiast 2.2 ma durashifta, który jeśli
via Android
  • 0
@kobrys13 nie mam fazy na moc, a jak mówisz że można łatwo zrobić 163KM to mi wystarczy. Ale to ten 2014r i skrzynia automat (2.0), czyli też odpada.
Trochę mi zależy na automatycznej skrzyni bo już nie chce mi się wajchować.

to jakiego silnika szukać przy mondeo i skrzyni automat ?
@Ernando: Masz więc problem...

Miałem S-Max 2013 rok 2.0 TDCi KM z PowerShift

Na 150tys i na 180tys km naprawiałem skrzynię. Oba razy 10tys zł naprawda.

Ta skrzynia się zużywa i w dodatku jeszcze losowo psuje. Można ją tanio (5tys) zrobić na handel lub drogo (10k) dla siebie, ale i tak nie masz pewności.
U mnie pierwszy raz klasycznie tłumik drgań się rozleciał. Drugi raz łożysko się rozleciało - obieg oleju
via Android
  • 0
@kobrys13 czyli brać 2.2 z automatem jeśli zależy na automacie..
pytanie teraz największe i zawsze największa zagadka ile nalotu realnie może mieć takie mondeo z 2012r.. 11 lat więc spokojnie ponad 220k musi mieć, ale jak sprowadzone z Niemiec to nigdy się prawdy nie dowiem
@Ernando: @JaTobieTyMi Tak zdecydowanie weź sobje objedź i wrzuć na shortliste C5. 2.0HDI 163 konie z klasycznym automatem.

I jak nie chcesz przygód to bez hydro zawieszenia tylko zwykłym.

2.0HDI to praktycznie to samo co 2.0 TDCi Forda - ten citroena ma chyba nawet pewniejszy układ paliwowy.
Zresztą 2.2HDI to tez ta sama historia co 2.2TDCi

Fajne auto. Jeździłem takim 3.0HDI w automacie i na hydro i było to kosmiczne auto.