Wpis z mikrobloga

@JC97: 2023 rok a WRC nadal za 100 lat za murzynami. Porównajcie zabezpieczenia torów F1 a tras WRC. I tak rozumiem, że duch rajdów, niebezpieczeństwo, adrenalina, pierdu pierdu ale drewniany płot na trasie rajdów najwyższej kategorii??
@kolegaBob: byles kiedys na rundzie WRC? Ja mialem okazje i zabezpieczenia wzgledem chociazby ERC sa dosc znaczne. Zalezy to moze tez od organizatora rajdow ale na pewno musza byc utrzymane pewne standardy. Poza tym do wypadku doszlo podczas testow. Tutaj sprawa wyglada kompletnie inaczej bo za zabezpieczenia nie odpowiada WRC czy organizator rajdu. Testy sa przeprowadzane przez zespoly i to jak jest przygotowana trasa zalezy od nich albo lokalnego automobilklubu (nie
2023 rok a WRC nadal za 100 lat za murzynami. Porównajcie zabezpieczenia torów F1 a tras WRC. I tak rozumiem, że duch rajdów, niebezpieczeństwo, adrenalina, pierdu pierdu ale drewniany płot na trasie rajdów najwyższej kategorii??

@kolegaBob: to wszystko hui
Lata temu rajdowałem w polskiej amatorce i było to dla mnie nie do pojęcia tzn zjeżdżasz z drogi
Płacisz wpisowe
Zakładasz kask
I #!$%@?
Bez klatki
Bez szelek
Bez niczego
Wtedy miałem
@marsellus1 @kolegaBob testy najczęściej organizują prywatne firmy. Często to są powiązane osoby z danym automobilklubem / organizatorem rajdu, ale nie zawsze. No i jeśli chodzi o testy, to jest to trochę wolna amerykanka, tj. nie ma na to regulaminu (można je zorganizować nie biorąc pod uwagę wymogów FIA / PZM), ale na tym poziomie nie sądzę, aby ktoś na tym oszczędzał i wypracowane przez lata schematy do przygotowania rajdu są powielane na