Wpis z mikrobloga

Mam problem z zamkiem elektronicznym w szafie S1. Wpisuje prawidłowy kod, ale działa to dosłownie raz na 50 prób... Myślałem, że to problem zasilania, więc wymieniłem baterie i nic to nie dało.
Jakieś pomysły? Co zrobić lub jak zdiagnozować? Boję się kosztów naprawy i logistyki tego xD
#strzelectwo #bron #pozwolenienabron
  • 7
@Derasot otwierasz kodem master czy kodem użytkownika? generalnie spróbuj zmienić kod na taki, który wykorzystuje inne liczy niż obecnie. możliwe, że klawiatura ma jakieś zwarcie i wysyła błędny sygnał do kontrolera. wszystko przy otwartych drzwiach
@Derasot: Szafa spod Bydgoszczy?

Miałem dość podobny problem. Zamek elektroniczny nie rejestrował wciśnięcia pewnych klawiszy. Czasem nie "widział" górnej połowy, czasem dolnej. Skończyło się na wizycie serwisanta, z fabryki, która zrobiła szafę. Na szczęście jeszcze na gwarancji. Gość od razu stwierdził wadę w panelu. Bez opcji naprawy. Wymienił na miejscu na inny panel i teraz działa bez żadnych problemów.
@Sztag: @Bad_Wolf @komeniusz
Sejf firmy Stalpol spod Bydgoszczy. Niestety w moim przypadku padło to już po gwarancji... Nie wiem jaki jest "kod master", znam/pamiętam tylko ten swój, ale nie mogę go nawet zmienić, bo po 2 nieudanych próbach wszystko się blokuje na kilka minut
@Sztag: odpisali mi, że jedynym sposobem jest wymiana zamka za 900 zł + 25 paczkomat. Oni tam nie mają żadnego serwisu posprzedażowego dla swoich klientów? Jestem w szoku po prostu, że bez żadnej diagnozy stwierdzają, że nic nie da się zrobić jak tylko kupić nowe. No i montaż we własnym zakresie naturalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
U mnie problem rozwiązywał serwisant na gwarancji, jeśli po tym ojest okewka to straszna lipa. Spróbuj zadzwonić na kontakt do tej firmy sejfy.pl, może coś podpowiedzą co robić albo maja usluge serwisowa. Jeśli to nie przyniesie żadnego skutku to można jeszcze spróbować założyć wątek na forum-bron, może znajdzie się tam ktoś z podobnym problemem.