Wpis z mikrobloga

Nie wiem, czy jeszcze tutaj ktoś zagląda. Awarię konsoli #xbox #xboxseriesx sugerujecie raczej zgłaszać bezpośrednio do #microsoft czy do sklepu (którym w tym wypadku jest #neonet)? Dziwne, że się zepsuła, bo przez kilka miesięcy nie była używana, a kupiona była pod koniec 2021. Dzisiaj ją włączyłem i po paru minutach się wyłączyła. A byłem pewien, że awaria sprzętu się w 2023 prawie nie zdarzają i w sumie nie pamiętam, kiedy ostatni raz coś reklamowałem. Ma ktoś doświadczenie z awariami i reklamacja Xboksów? A może jakieś rady co zrobić? Wyłączyła się, nie włącza się i tyle.

#xboxseries #awaria #reklamacja #konsole
  • 6
@radekrad: Bodajże trzeba przytrzymać włącznik konsoli przez jakieś 30 sekund na wyłączonym klocku i Ci wyczyści cache. Co do pudełka, to jest ono po prostu nie zwracane, tzn. konsolę wysyłają z powrotem ale w jakimś swoim opakowaniu. Dla kogoś kto ma oryginalne od tej konsoli, ma to znaczenie.
@Momus7: @Obywatel_Kondominium
Dzięki za pomoc, MS naprawił :)

Jeszcze tak umieszczę informację, jakby ktoś szukał:
- w poniedziałek zgodnie z sugestią wypełniłem zgłoszenie reklamacyjne i dostałem etykietę UPS (średnio, bo mało punktów. Inpostu, DPD, nawet DHL jest pełno, a UPS gorzej)
- MS wyraźnie informuje, by nie wysyłać pudełka ani akcesoriów, zresztą pudło i tak dawno wywaliłem. W Obi (bo najbliżej stajni) kupiłem folie bąbelkową i taśmę. Małych pudełek nie mieli