Wpis z mikrobloga

Chce przeprowadzić remont w Płocku (~120k mieszkańców)
Co mam:
-Budżet 50k na dzień dzisiejszy (co miesiąc +5k więc za miesiąc będzie 55k itd.)
-Mieszkanie 54m2 z lat 70 w złym stanie na 4 piętrze
-Zero doświadczenie jestem zielony w te tematy remontowe)
-Okna wymieniony na nowe oprócz jednego które będzie trzeba
-Drzwi wyjściowe też całkiem ok

Co chcę wymienić:
-Jednym słowem wszystko
-Instalacja elektryczna (chwilowo jest stara zakładam że miedziowa? po 2 kontakty na pokój więc stanowczo za mało)
-Podłogi jakieś do 40/50zł za m2 max
-Łazienka (jest mała z 5m2 z tego co pamiętam)
-Kuchnia (też mała jest)
-Instalacja gazowa? (nie wiem czy potrzeba albo czy w ogóle coś takiego się robi)
-Instalacja hydrauliczna? (nie wiem czy potrzeba albo czy w ogóle coś takiego się robi)
-3 pokoje ale nie liczę do nich mebli
-Ściany pomalować
-Gładzie (robić czy nie bo nie jestem pewny?)

Przeznaczenie:
-Chcę tam pomieszkać z 5/6 lat i sprzedać
-Ja nie potrzebuję jakichś podwieszanych sufitów albo nich upiększeń jestem bardzo prostym człowiekiem mnie ładna podłoga i ładne ściany wystarczą. Żadne smart home czy jakieś inne wynalazki
Pytania:
-Ile za coś takiego zapłacę? ( jakby dało radę wyodrębnić to ile konkretnie za instalację elektryczną muszę liczyć i ile za całość tu mam na myśli elektryka+inne instalacje jak będzie potrzeba+kuchnia ze sprzętem+łazienka ze sprzętem+podłogi+ściany+3 pokoje puste))
-Ile gniazdek na pokój?
-Jakieś złote rady? Na co zwracać uwagę
-Jest to stare mieszkanie z tego powodu kuchnia jest oddzielona od salonu i pytanie czy wyłamać ścianę i połączyć oba?
-Czy wynająć kontener na gruz?
-Brać ekipę czy po koleji jakiś specjalistów?
-Czy w ogóle brać się za takie coś? Bo chciałbym mieć to gotowe tak do 3/4 miesięcy to możemy liczyć że budżet będzie wynosił już wtedy z 65k (nie chcę kredytów)

To moje luźne myśli
#remontujzwykopem #elektryka #remont #pytaniedoeksperta #mieszkanie
  • 10
Ile gniazdek na pokój?