Aktywne Wpisy
wieszjo +12
Wykopki które znowu nabierają się na Natana bo trochę pokrzyczał żeby pokrzyczeć, nie jesteście jednak zbyt wymagającym audytorium ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma
#famemma
Znowu pokochałeś Natana?
- Tak znowu go pokochałem 22.2% (38)
- Cały czas go kochałem 35.1% (60)
- Nie, już mi się przejadł i się nie nabiorę 2 raz 22.2% (38)
- Nigdy go nie kochałem, tfu. 20.5% (35)
czornyj_bumer +122
Pasażerka BMW gubi coś po otwarciu drzwi na skrzyżowaniu. Postanawiam pomóc jej odzyskać zgubę.
#patologiazewsi
#patologiazewsi
Neill Harrison, były kierownik działu artystycznego w 343 Industries, napisał nieco więcej na temat zwolnień w studiu odpowiedzialnym za Halo Infinite. Deweloper pisze o zwolnieniach osób ze wszystkich działów firmy
„Zwolnienia w 343 Industries dotyczą etatów ze wszystkich kategorii i działów w firmie. Tylko w dziale artystycznym, który budowałem od ponad dekady, pracę straciło ok. 30 osób, w tym również ja. (…)
Jeśli szukacie pracowników, to mogę polecić wam niesamowicie utalentowaną i doświadczoną grupę ludzi. To osoby, które pracują niezwykle ciężko, zostają przy projekcie nawet w najtrudniejszych momentach. Lojalność i determinacja tych ludzi jest niezrównana” - napisał Neill Harrison, były pracownik 343.
Część byłych pracowników 343 krytykuje Microsoft na Twitterze.
"Zwolnienia w 343 nie powinny się wydarzyć a Halo Infinite powinno być w lepszym stanie. Powody tej sytuacji to niekompetentne szefostwo na najwyższych szczeblach, wywołujące ogromny stres wśród osób ciężko pracujących nad najlepszą możliwą odsłoną Halo" - stwierdził Patrick Wren, projektant multiplayera w Halo Infinite.
Wiemy, że do zwolnień doszło również w Bethesda Game Studios, zespole, który obecnie kończy pracę nad Starfield i przygotowuje nową odsłonę The Elder Scrolls. Microsoft nie podał liczby osób, które pożegnały się ze stanowiskami w Bethesdzie.
#gry #xbosxseries #xbox #xboxseriesx #gampass
@grzysztof: super przyklad xdd akurat to jest koles ktory powinien zostac #!$%@? po slynnym trailerze z miejsca, wiec fajnie troche widziec o czym piszesz
poza tym zwolnienia dotycza calego IT, np :
ale nic dziwnego
@grzysztof : W ostatnim Halo to ten poziom artystyczny wygląda jakby to jakieś kiepskie AI tworzyło z darmowych assetów.
Nic dziwnego, że ich #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie rozumiem tej Twojej podniety zwolnieniami, już drugi post o tym wrzucasz
@hekktik: Projekty były fajne, ale coś coś czuję że były robione jako never ending story ciągnąc tylko kasę, czyli nigdy nie być skończone.
@Beeercik: nie przesadzajmy, artystyczny kierunek HI jest akurat bardzo dobry, na pewno dużo lepszy niż H5 ;)
@grzysztof: przecież dosłownie we wrześniu 343 zmieniło studio
Dla mnie wysoki poziom artystyczny to jest np. seria Batman Arkham czy Bioshock.
W Halo ręce mi opadały jak biegłem pustym korytarzem, otwierałem drzwi i napotykałem taki sam pusty korytarz ale tym razem w odbiciu lustrzanym ( ͡° ʖ̯ ͡°)
A przemierzanie otwartego świata bardziej męczyło niż cieszyło, bo nie było w nim nic ciekawego do roboty oprócz tłuczenia mobków.
Chodzi mi o to, że chłop napisał,