Wpis z mikrobloga

Mirki, czy ktoś z Was również na przełomie roku został oszukany przez Żabkę na żappsy i kupony?

Zgodnie z ich aktualnym regulaminem wykorzystałem większość ważnych żappsów w Sylwestra i wymieniłem je na kupony ważne do marca 2023 i dłużej.
Z niewiadomych przyczyn wszystkie kupony zostały zwrócone 4 stycznia 2023, a żappsy wykorzystane na te kupony zostały wygaszone.

W ich regulaminie jest napisane:

Uczestnik powinien wykorzystać Żappsy naliczone w danym Okresie Rozliczeniowym (tj. naliczone do końca października danego roku kalendarzowego na Koncie Uczestnika), nie później niż do zakończenia roku kalendarzowego (tj. nie później niż w dwa pełne miesiące od zakończenia Okresu Rozliczeniowego).


Konsultant na ich infolinii potwierdził, że w treści tego punktu regulaminu moje wykorzystanie żappsów jest zgodne z powyższym punktem.

Jest też taki punkt regulaminu:

Organizatorowi, z ważnych przyczyn, przysługuje prawo dezaktywacji wszystkich lub wybranych Kuponów Uczestnika, z równoczesnym przywróceniem Żappsów wykorzystanych na zamówienie tych Kuponów. Przez ważną przyczynę należy rozumieć m.in. zmiany w Katalogu Nagród, dezaktywację Kuponu za niewykorzystane Żappsy (o których mowa w pkt 6.14. Regulaminu).


Na mocy którego chcą mi cały czas wmówić, że wygaszenie Kuponów jest zasadne., gdzie ten punkt 6.14 Regulaminu to:

W przypadku, gdy w terminie 3 (trzech) miesięcy od daty ostatniego zakupu dokonanego przez Uczestnika w Sklepie lub w Automacie sprzedającym w ramach Programu, podczas którego został zeskanowany ID Uczestnika lub kod QR umożliwiający wejście do Automatu sprzedającego i naliczenie Żappsów, nie zostanie dokonany ponowny zakup, podczas którego został zeskanowany ID Uczestnika lub kod QR, wszelkie Żappsy naliczone na Koncie Uczestnika tracą ważność (przepadają). Utrata ważności następuje wówczas z upływem 3 miesięcy od daty ostatniego zakupu dokonanego przez Uczestnika w Sklepie lub w Automacie sprzedającym w ramach Programu.


Co nie ma tu zastosowania.

Nawet jeśli z jakiegokolwiek powodu upieraliby się, że mogą się powołać na ten punkt regulaminu (nie mogą), to i tak powinni zwrócić mi te żappsy zgodnie z Regulaminem (nie zrobili tego).

Na moje już kilkukrotne zgłoszenie reklamacji odbijają piłkę w ten sam sposób jak zdarta płyta, jakby nie umieli czytać.
Czy jest ktoś jeszcze w podobnej sytuacji?

Nie zależy mi aż tak bardzo na tych kuponach (łączna wartość produktów którą tam miałem nie przekracza 200 zł), zwyczajnie bardzo nie lubię być oszukiwany prosto w oczy.

#zabka #polska #afera #zalesie
  • 3
@LosoweZnaki: hej, właśnie zorientowałem się, że stało się u mnie to samo. Trzeciego stycznia skasowali mi pięć kuponów i zwrócili zappsy, po czym od razu skasowali ubiegłoroczne punkty. Bardzo brzydko postąpili, a po Twoim wpisie już widzę, że nawet nie ma co się kłócić.