Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co byście wybrali na przebranżowienie do IT? #network czy #cloud?

Ogólnie próbowałem podstaw wielu obszarów ale właśnie sieciówka i chmura najbardziej mi przypadły do gustu, z nich na razie trochę się bawiłem w Azure i AWSem, Linuxem, zainteresowałem się sieciami LAN/WAN itd. Wiem że to nic nadzwyczajnego, ale teraz chcę wybrać konkretną ścieżkę skoro już wiem, że na początek się polubiliśmy, (a to już coś).

Chodzi mi tu o możliwość rozwoju w przyszłości, czy praca nie jest bardzo monotonna oraz chyba przede wszystkim próg wejścia (nie mam doświadczenia w IT więc preferowałbym dziedzinę, w której łatwiej się wbić i zdobyć pierwsze doświadczenie). Może jakieś konkretne stanowiska na jakie powinienem polować?

Z góry dziękuję za wszelkie porady! :)

#pracait #naukaprogramowania #sieci #azure #programista15k

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63b64b6d3aff44a0fb1aa4aa
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 17
OP: Dziękuję za odp :)

@kaaban z tego co czytalem to masz racje, czyli lepiej po prostu zwykłe cloud?

@thority @RadeqW To wybór chyba padnie na chmury - a jaką najlepiej na start wybrać? Bo widzę, że nawet google cloud ma teraz branie - chyba że to nie ma większej różnicy i po prostu wybiorę naukę tej, dla której jest najwięcej ofert dla świeżaków. I słyszałem też, że warto kubernetesem się
@AnonimoweMirkoWyznania: kubernetesa ogarniesz do miesiąca jak poświęcisz wieczory z tego kursu. Gość ma też kurs kubernetesa od zera. Z chmur najwięcej ofert jest z awsem, potem z azure. Z googla jest mało ofert. Ja mając certa Cloud Engineer nie mogłem nic znaleźć. Sieci też warto znać jak to działa przynajmniej na poziomie podstawowym vlany, routing, warstwy itp