Aktywne Wpisy
Pompejusz +348
Komorowski #!$%@? na pytanie o wysokie ceny nieruchomości zaproponował kredyt - prawie na samym dołku indeksu nieruchomości.
Ile u was kosztował metr mieszkania w maju 2015?
#nieruchomosci #gielda #mimowszystkoduda
Ile u was kosztował metr mieszkania w maju 2015?
#nieruchomosci #gielda #mimowszystkoduda
120_Dni_Sodomy +58
sałatka do oceny
#gothic3 #grafika3d
Parallax "wyciąga" geometrię w zależności od tego jak ustawiona kamera, stąd te rozciągnięte tekstury. Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem, tutaj masz małe porównanie, tylko oczywiście
@MathLord: Parallax mapping != Parallax occlusion mapping
to drugie jest „droższe‟.
Prawie na pewno nie było paralax mappingu, bo został wymyślony zaledwie rok wcześniej. a POM kilka lat poźniej.
Jak ruszasz odrobinę kamerą to tekstury sie zmieniają? Wyglada jakby po prostu UV były rozjechane (rozciągnięta tekstura po prostu)
@fizzly: @tak_pozwalem_cie: Płaska powierzchnia udaje głębie. «pic rel»»
Tak, właśnie to zwróciło moją uwagę, tutaj ujęcie z przodu, tekstury nie są już rozciągnięte.
@fizzly: A, dobra to Gothic 3, a nie Gothic 2. To tak, mogli dać Parallaxa.
@fizzly: Udaje głębie jak sie patrzy mniej więcej od przodu, ale z bliska pod dużymi kątami efekt się rozjeżdża, bo to jest tylko tekstura 2d udająca 3d, więc te udawana ścianki boczne są tak rozjechane.
Zobacz przykład pic rel, jak podjechałem kamerą bardzo blisko pod dużym kątek, to wychodzą
https://www.ign.com/articles/2006/10/07/gothic-3-interview-2
PM jest z 2001, a POM