Wpis z mikrobloga

@dolan03: To akurat o niczym nie świadczy. Mclareny historycznie były dobre w Monako. Mass damper został zainstalowany w Renault pod koniec 2005 roku, choć nie wiem i tak jak spisywał się przy niskich prędkościach i jaką w takich warunkach oferował przewagę.
Przecież to nic dziwnego, że czasem kiepskie bolidy na tle całego sezonu odznaczają się wybitnie dobrym prowadzeniem na skrajnie różnych torach. Myślę, że jednak Alonso jest znacznie lepszym kierowcą i
@saczuser: No to rozszerzmy to porównanie, dodając do kontekstu dwóch dodatkowych kierowców:

Raikkonen: 1:13.644
Alonso: 1:14.125 (+0.481)
Fisichella: 1:14.783 (+1.139)
Montoya: 1:14.858 (+1.214)

Ktoś powie, że Montoya wracał po kontuzji - ale wrócił już dwa tygodnie wcześniej w Hiszpanii, i w międzyczasie bez ograniczeń mógł testować samochód na torze - w tamtym czasie nie było limitacji takich jak teraz.

Żeby się zaraz nie okazało, że Renault R25 było gorsze od ówczesnego
@fordern: Nie zrozum mnie źle. Nie twierdzę, że okrążenie KR nie mogło być wyjątkowo dobre. Kierowcom też różne tory leżą różnie, sam samochód także. Nie mam aż takiej wiedzy nt. tego jak ogólnie Alonso radził sobie na ciasnych, krętych, wolnych torach/lokacjach więc też nie mówię, że był lepszy. Tego pewnie się nigdy nie dowiemy bo w sumie jak to porównać?

Patrząc jednak na całokształt skłaniałbym się ku temu, że to Alonso