Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Hejka, mam problem z Quixel mixerem. Chce przenieść obiekt z #blender do qm (plik ma rozszerzenie .fbx) ale wyskakuje mi błąd "error loading mesh". Patrzyłam na tutoriale i robię wszystko tak jak tam mówią ale błąd ciągle wyskakuje. Ktoś miał taką sytuację i może pomóc?
  • 7
@Ertrael: przy exporcie do FBX zostaw wszystko domyślnie, zmień tylko smoothing - nie pamiętam jak się dokładnie nazywa ale można wybrać Normals albo Face - wybierz Face. Upewnij się, że masz zaznaczone "selected objects".
Zaznacz też "apply modifiers". Upewnij się, że nie masz podwójnych vertexów, odwróconych normalek, dodaj na koniec modyfikator Triangulate z zaznaczonym Keep Normals
@Ertrael: hmm, jak chcesz to mogę ci ciut po 16 podesłać wyeksportowany u mnie mesh. Jak nie będzie działał to znaczy, że z Quixelem jest coś nie tak. Teraz niestety nie mogę bo w robocie siedzę.