Wpis z mikrobloga

@xmadesio: ja slyszalam ze np tam sie:

-naprawia rzeczy np drukarki
-jest sie wsparciem klienta,
-siedzi czasami i sie nudzi,

wiecej nie mam pojecia bo tylko jakis gosc mi o tym opowiadal
Helpdesk a deweloperka to zupełnie dwa różne światy


@Rufurege1: Ja wiem o tym, ale jeszcze muszę trochę się poduczyć zanim zacznę wysyłać CV na deva i szukam czegoś na przeczekanie.
@xmadesio: Zalezy jaki helpdesk tzn jak bardzo skrypt i czego dotyczacy :P I czy helpdesk czy techsupport czy customer service. Bo to zupelnie kilka roznych rzeczy ktore ludzie czesto myla. Kazda ma inny zestaw umiejetnosci ktory jest potrzebny zeby wiesc tam szczesliwe i bezproblemowe zycie.

Czym na tym helpdesku bys sie mial konkretnie zajmowac / jaka branza i co tam robic ?
@xmadesio: Nie ma tragedi. Wsparcie windowsowych uzytkownikow jest raczej proste i przyjemne - o ile znasz sie na windowsie oraz umiesz faktycznie rozwiazywac problemy ze sprzetem ( w stylu konfiguracja drukarki czy znikajacy drugi monitor czyli nic specjalnego ) + te z oprogramowaniem / instalacja

Edit: Z programowaniem to nie ma i nie bedize miec nic wspolnego. Jako wstep to bardziej do system administratorki.
  • 0
@bmLq Pierwsza(i jedyna) była podczas studiów w fabryce na produkcji ale się zwolniłem, bo za dużo zaczęli wymagać.
Teraz skończyłem studia IT i chciałbym pracować w zawodzie ale do DEVa jeszcze troszkę mi brakuje dlatego szukam czegoś innego na chwilę ale już nie na produkcji.