Wpis z mikrobloga

Mireczki, mam problem z zamówieniem w Morele i zastanawiam się jak to rozegrać.

Zakupiłem u nich trochę sprzętu, aby złożyć peceta. Kilka dni po dokonanym przez mnie zakupie prawie wszystkie elementy posiadały status "gotowości" (co oznacza: Towar został spakowany i jest gotowy do wysyłki z magazynu głównego) tylko aktualizacja biosu w teorii powstrzymywała ich przed wysyłką. Dzisiaj otrzymuję maila o braku dostępności karty graficznej... 7 dni po złożeniu zamówienia ze względu na błędnie przekazaną informację od producenta o dostępności. Proponują dobranie innej karty albo anulowanie tej pozycji, zwrot kasy i wysyłanie pozostałych komponentów.

Wygląda to tak jakby w międzyczasie pojawił się klient "VIP", któremu ktoś odstąpił kupiona przeze mnie kartę. Co ciekawe w momencie zakupu jeszcze było dostępnych kilka sztuk. nawet w tym tygodniu jeszcze mieli ją w ofercie choć tylko 1 sztukę.

Kręcić Małysza i podjąć z nimi walkę o wywiązanie się z umowy?

#morele #komputery #prawo #afera
  • 4
@RockyBalboaa: nie mam pojęcia dlaczego ludzie kupują w morele,to gówno sklep, są lepsze sklepy, hurtownie gdzie można coś kupić za dobrą cenę.
Klientów VIP nie ma, decyduje kolejność zamówień...
Moim zdaniem lepiej wziąć co mają i kasę za zwrot..
Grafike zamów gdzie indziej...
Tylko nie w xkom