Wpis z mikrobloga

Jakiś pomysł, dlaczego w Neostradzie przy takiej opcji 10240/1024 kb/s (1280/128 kB/s) mam wysyłanie na maksymalnym poziomie 60kB/s? Orange tłumaczy się jakimiś błędami na linii ("W takich przypadkach automatycznie obniża się prędkość, aby zachować stabilne połączenia"), przychodzi serwisant i mówi, że tutaj jest wszystko w porządku. Zmniejszą sobie wysyłanie na amen i co pan nam zrobisz?

@OrangeEkspert

#technologia #internet #orange #neostrada
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RedBulik: w umowie pewnie masz "do 1024kb/s". Mogłeś pytać przy podpisywaniu umowy ile masz gwarantowane, bo przy downloadzie "do 10Mbps" z tego co pamiętam gwarantowany jest 1Mbps, a niestety nie pamiętam jak jest z uploadem.
  • Odpowiedz
@wysuszony: Oczywiście, mam do. Nie mam problemu z mniejszą prędkością, jeśli jest to spowodowane jakimiś problemami. A tutaj już 2 miesiące mam wysyłanie zablokowane na tych 60kB/s i dalej nie wyjdzie. Ściąganie jest na normalnym poziomie.
  • Odpowiedz
@wysuszony: Że są błędy na linii i musieli zablokować prędkość na tym poziomie, żeby zachować stabilność łącza. Przyjeżdża serwisant i twierdzi, że wszystko jest ok.
  • Odpowiedz
@RedBulik: polecam nagrać rozmowę w której Orange twierdzi, że prędkość faktycznie powinna być wyższa, ale nie jest bo są błędy na linii i wzywać serwisanta do skutku. Przysłać go muszą.
  • Odpowiedz