Aktywne Wpisy
zimno_mi +239
#csiwykop #zbiorkapieniedzy #afera #policja
Czy zbiórka "Naprawiam życie po wyroku dla stalkerki" to wyłudzenie, a sytuacja nie wydarzyła się?
Użytkownik @burakzaglady8
Twierdzi, że wygrał sprawę sądową w październiku 2023
W grudniu 2023 pisał, że była popełniła samobójstwo LINK
W zbiórce twierdzi, że między innymi będzie się odwoływać od śmiesznie niskiego wyroku.
Jak zapytałam jak chce się sądzić z nieżywą twierdził, że prawnik twierdzi, że jest opcja zadośćuczynienia od rodziny LINK do komentarza
Czy zbiórka "Naprawiam życie po wyroku dla stalkerki" to wyłudzenie, a sytuacja nie wydarzyła się?
Użytkownik @burakzaglady8
Twierdzi, że wygrał sprawę sądową w październiku 2023
W grudniu 2023 pisał, że była popełniła samobójstwo LINK
W zbiórce twierdzi, że między innymi będzie się odwoływać od śmiesznie niskiego wyroku.
Jak zapytałam jak chce się sądzić z nieżywą twierdził, że prawnik twierdzi, że jest opcja zadośćuczynienia od rodziny LINK do komentarza
Pieronek +421
za każdym #!$%@? razem #sejm
Tak sobie siedzę i czytam reguły do MTG, bo przez te 20 lat coś się pozmieniało podobno.
I tutaj pytanie - co konkretnie się zmieniło przez 20 lat?
Nie chodzi mi tutaj o zmianę przez wprowadzenie słów kluczowych - w stylu np. ekwipunku dodanego wieki temu.
Chodzi o podstawowe zasady gry - takie jak rozdzielanie obrażeń w walce i wszelkie preventy i redirecty (które kiedyś zdejmowały przyznane obrażenia, a obecnie zdejmują obrażenia przed ich przydzieleniem).
Bo w basic rulach widzę, że w walce nie rozdzielam obrażeń, ale ustawiam kolejność broniących. I wtedy są zadawane obrażenia.
Co w momencie gdy atakuję gościem 3/x bronionym przez 3 kolesi x/2 powoduje, że chyba nie mogę zadać każdemu z nich po 1, by po walce dobić ich jakimś 1 dmg to all. Jak o się ma do deathtoucha?
Czy to tylko taki opis, a dokładne wyjaśnienia będą w comprehensive rules?
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@Phyrexia: Ło panie! A to zawsze tak działało? Bo wydaje mi się, że w takiej archaicznej gierce w MTG (gdzie się biegało ludzikiem, zbierało karty i grało z przeciwnikami na planszy) obrażenia się ustawiało wskazując, gdzie każdy 1 dmg trafi.
A
@smiech2: Wołam @maciej-kozien bo jeśli ktoś tutaj potrafi odpowiedzieć na to pytanie zgaduję że on.
@OposAlien: to już pomijam, że tak było.
Ale to, że jeśli dwóch blokuje to ustalam jako atakujący, którego tłukę pierwszego i wtedy jest czas na zagrywanie czegoś, to dla mnie nowość. Więc musiało to wejść po 2005 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak ogólnie, magic jak magic :D Trzeba
Jak chcesz zadać czarem obrażenia planeswalkerowi to nie targetujesz gracza i przekierowujesz obrażenia tylko teraz targetujesz bezpośrednio planeswalkera.
Greetings :)
Jak jesteś blokowany przez kilka stworków to po wyznaczeniu blokujących i zakładając że nie ma żadnych efektów rozdzielasz obrażenia i możesz sobie przydzielić jak chcesz, więc jak masz typa 3/3 DT i ktoś blokuje Cie trzema typami i żaden z nich nie ma first strika to możesz przydzielić po 1 dmg w efekcie zabic wszystkich 3.
Co się zmieniło w ciągu 20 lat, za takich większych zmian
Wyznaczasz tylko blokujących wskazując kto blokuje kogo, dmg rozpatruje się wedle wskazań atakującego bądź wedle mechanik takich jak First strike, double strike etc,
Komentarz usunięty przez autora
Zgodnie z Comprehensive Rules z dnia (October 7, 2022—Unfinity):
702.2. Deathtouch
702.2a Deathtouch is a static ability.
702.2b A creature with toughness greater than 0 that’s been dealt damage by a source with deathtouch since the last time state-based actions were checked is destroyed as a state-based action. See rule 704.
702.2c Any nonzero amount of combat damage assigned to a creature by a source
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Zginie cała czwórka.