Aktywne Wpisy
Mrbimbek +675
Dwa lata temu pomagałem uchodźcom z Ukrainy którzy z jedną walizką uciekali przed wojną, była w tym rodzina z którą kontakt miałem chwilę dłużej, trzy dziewczyny z matką i dwójka dzieci, pomagałem im szukać pracy, tłumaczyć dokumenty, pomagałem w urzędach. Jedna z dziewczyn dziś się odezwała, wrócili na Ukrainę a kilka dni temu urodziła syna, przez to jak im pomogłem w najcięższym dla nich czasie nazwała syna moim imieniem, taka drobnostka a
CLOUT_MMA +156
Potrzebuję numeru filtra oleju do mojego #bmw #e39 z silnikiem M52B28 (pojedynczy VANOS).
Generalnie jest to moja szósta wymiana oleju w tym samochodzie. Problem jest w tym, że trzy razy został dobrany zły filtr oleju i latałem szukać drugi. Moje podejrzenie jest takie, że wcześniej dostawałem filtry oleju do silnika M52TU/M54, ponieważ były ciut węższe w środku i nie wchodziły do obudowy filtra. No i teraz się zastanawiam ponownie czy mam dobry filtr oleju. Aktualnie mam zakupiony filtr Filtrona OM522 i tu się zaczynają schody. Według katalogu producenta, filtr ten pasuje do mojego silnika, który był montowany w BMW #e36 z silnikami M50 i M52, co by generalnie było opcją bezpieczną bo w E36 nie było M52TU, prawda? No ale nigdzie nie ma wymienionego E39, które posiada ten sam silnik (Czy były jakieś różnice między silnikami montowanymi do 3er a 5er?). Z kolei numery OEM dla tego filtra nie współgrają z tym co podaje realoem.com, bo do mojego auta rzekomo wchodzi filtr o numerze 11427512300. Idąc z kolei z tym numerem do katalogu Inter Carsu (AutoDOC), pokazują mi się filtry, które nie pasowały do mojego auta. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wykluczam też opcję zamienionej podstawy filtra w silniku. Proszę eskpertów o poradę w tej prostej sprawie, bo ja już jestem totalnie zielony w tym momencie ( ͡° ͜ʖ ͡°)