Wpis z mikrobloga

Mam okazje kupić motor Gilera xr1 125 (pierwsza rejestracja 91r) za 5500 zł razem z częściami zapasowymi tj.: koła, prawie kompletny silnik i inne dodatki.
Myślicie, że to dobry deal? Trochę mam obawy o części zapasowe i czy nie jest to sprzęt, który już lepiej będzie się czuł stojąc tylko w garażu xD Nie chce go upalać no ale tylko patrzeć na niego też nie chce
Druga rzecz to zblokowanie go na prawko B, w dowodzie obecnie ma 19 KW. Nie jest to popularny motor więc pytanie, czy i z tym nie będzie problemów? To tak z mylą o moim różowym

#motoryzacja #motocykle #motocykle125 #125cc #enduro
Lagranzjan - Mam okazje kupić motor Gilera xr1 125 (pierwsza rejestracja 91r) za 5500...

źródło: comment_1667652464IOI8E3nFKTuzDaxBQXIfPZ.jpg

Pobierz
  • 47
@Lagranzjan: Nie musi nic poważnego się stać. Nie wiem, coś z kranikiem się stanie, że cieknie i okaże się, że uszczelkę musisz docinać na wymiar nożem do tapet, bo oryginał jest dostępny u gościa na ebay, który mieszka w Paragwaju i uszczelka 1$, koszt przesyłki 1000$ i czas oczekiwania 7.5 roku.... To tak parafrazując, co może być z częściami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Lagranzjan a skąd wiesz, że drugi silnik jest na 1000% dobry i finalnie nie trzeba będzie lepić w przyszłości z dwóch jednego? Plus jeszcse coś się #!$%@? przy przekladce i trzeba będzie czekać, aż Staszek z grupy wysprzata kurnik, bo pisał, że chyba te części ma gdzieś zagrzebane.... Później się okaże, że jednak nie do tego modelu xD
@Lagranzjan: piękny motor, dużo ciekawszy niż nowoczesne motorki, bierz. Z częściami może być ciężko ale z drugiej strony motorek ze względu na unikalność już taniec nie powinien.
Z jednej strony moto wygląda fajnie, to już kolekcjonerka, ale co z tego, skoro nie będzie możliwości naprawy. Kupiłem kiedyś fajną Hondę XLR125, to nawet nie dało się kupić na całym świecie gumy pomiędzy gaźnik a filtr powietrza. Natomiast części oem typu jakaś głupia uszczelka czy śrubka jeśli były dostępne, to w chorych cenach.