Wpis z mikrobloga

@hortu:

1. Orłowo fajne, ale ja tą część Gdyni zaliczam do Sopotu (wiem że głupota, ale tak mi bardziej pasuje :D)
2. Bulwar - nic szczególnego, ot chodnik wzdłuż linii brzegowej. W Malborku jest fajny bulwar a to w Gdyni to takie sobie
3. Zabudowa centrum - tutaj jest diabeł pogrzebany. Może i jest unikalna ale ciekawa to nie. Można porównać sobie zabudowę z tego okresu w Gdańsku (np. zabudowa górnego
@Bintang: Gdynia miastem z zerowym rozwojem infrastruktury?
Po prostu do 2010 roku zostało dużo zrobione. Pewnie nie pamiętasz jednojezdniowej Wiśniewskiego, Polskiej, braku Drogi Gdyńskiej czy leśnego odcinka Estakady. Albo jak wyglądał węzeł Wzgórze, czy leśny odcinek Chwarznieńskiej.
W tym roku oddano do użytku Terminal Promowy z którego korzysta Stena Line. Na dniach zostanie oddana do użytku Trasa Kaszubska do Bożego Pola. O metamorfozie międzytorza to nawet nie wspomnę.
Jasne, że w
@WroTaMar: tak tak. A jak tam dojazd do centrum? Aaa no tak. Albo przez miasto - witomino. Albo przez mandat na estakadzie i potem kilometry do centrum.
Ladna gdynia jest tylko i wylacznie wokolo chwarznienskiej czy tam chwaszczynskiej czy jak ona sie tam zwie. Redlowo jeszcze daje rade. - to wiadomo.

Ale reszta niestety ssa palke.
@Bintang: Nie wiem czy wiesz, ale dojazd do centrum Gdyni jest znośny. Ruch spływa Wielkopolską, Stryjską, Kielecką, Morską czy Wiśniewskiego i jest tamowany po to, aby centrum było przejezdne. Nie można przecież wszystkich wpuścić na raz. Ale mogłeś tego nie zauważyć przez te ileś lat.
W Gdańsku powinno być podobnie, bo zdaje się za to odpowiada wspólny system Tristar.
Jest na niektórych drogach, jak na Witomino alternatywa w postaci buspasów. Więc