Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Pracuję gdzieś od roku z jednym ziomkiem, który zawsze był dla mnie wyjątkowo miły, prawił komplementy i mówił jaka jestem wspaniała i jak super mu się ze mną rozmawia. Ostatnio powiedział mi, że 'mam nadzieję, że Twój facet docenia to co ma'. Traktowałam to 100% przyjacielsko bo oboje jesteśmy w związkach i on nie jest kompletnie w moim typie. Od paru tygodni jednak mam wrażenie, że się w nim zauroczyłam. Powiedziałam mu o tym i że mi ciężko i nie wiem jak mam odczytywać jego stosunek do mnie. Dostałam w odpowiedzi, że nasze rozmowy były zawsze na przyjacielskiej stopie z jego strony bo oboje mamy partnerów, ale gdyby okoliczności były inne to byłoby inaczej. Mam mętlik w głowie. Jestem w szczęśliwym w związku, a nie mogę przestać myśleć o facecie za którym bym się nawet nie obróciła na ulicy. Mam powiedzieć o tym swojemu partnerowi? Nie chcę go zranić, nie zrobiłabym nic nigdy, żeby sprawić mu przykrość. Nie wiem jak sobie poradzić i jak wygasić to uczucie.

#zwiazki #logikarozowychpaskow

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6352b4745d8592373bfb3858
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 12
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: Jeśli w związku nie ma problemów, które chciałabyś omówić, i do niczego nie doszło między Tobą a kolegą, to ja bym nie mówiła partnerowi, bo może to bardzo zachwiać waszą relacją. Zdecydowanie ogranicz kontakt z kolegą do relacji służbowej (może wręcz warto rozważyć odejście z pracy) i spędzaj z partnerem więcej czasu.
WygadanaOgrodniczka:

Jestem w szczęśliwym w związku, a nie mogę przestać myśleć o facecie za którym bym się nawet nie obróciła na ulicy.